Smirnoff Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 http://www.funnyjunk.com/movies/21/Crazy+Girl+Fight/stream Huff, hvor barbarisk. Men likevel merkelig tilfredsstillende. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Uff! At folk greier å bare stå og se på! Så en gang to jenter som slåss ute på byen, alle gutta sto og så på. En kamerat og meg gikk bort og skilte dem (hun ene sto og slo på den andre som lå på bakken). Fikk meg en på tryne av hun ene når vi skilte dem, men skitt au. Endret 10. oktober 2004 av pebbe Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er ikkje dette ein slik "opptaksprøve" til ein gjeng eller noke slikt, virka litt organisert med tanke på at alle slo på ho eine. Trur det er slik "du får ikkje være med i klubbe vår visst du ikkje tåler litt juling" greie Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Det er UFC for kvinner jo Endret 10. oktober 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 komme med kattekamper til dere da på skolen og greier enda en fest hvor fillen fyker (eller knyttenever) lugging uten like enda en fest med slåsing på Og en da en innendørs denne gangen er det aldig stille på en fest i usa ? samme kampen som trådstarter linket til med annen musikk virker som det er samme festen ? bare andre damer som sloss og her er det 4 sider med diverse slosing for intreserte Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ^^hvilken plug-in trenger jeg?? fant ikke når jeg trykka ''get the plug-in'' *edit: fikk installert plug-in,men funker fortsatt ikke Endret 11. oktober 2004 av Propaganda Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tviler på om den var ekte.. savner blandt annet blod der. Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ikke ekte, ho smiler jo når ho ligger på bakket etter å ha fått 10 slag på trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå