Gå til innhold

Noen som har erfaring med å jobbe hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Hei!

Som fattig student lurer jeg på om noen har erfaring med sånne jobbe hjemmefra-prosjekt? Har lyst på en deltidsjobb, men hadde vært greit å bestemme selv når man vil jobbe og sånt. Noen som har noen gode tips å komme med? Annet en homeparties og sånt, da... Er ikke helt min stil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber hjemmefra ved siden av studiene. Da dette er en skrivejobb som er ganske fri synes jeg det er midt i blinken. Jeg jobber når jeg føler for det, og får betalt for det jeg leverer inn til publisering.

Allikevel tror jeg ikke det å jobbe hjemmefra fulltid er noe å satse på. Det blir mye arbeid til ubekveme tider hvis man ikke er veldig flnkt til å slutte klokka fire, og klare å legge fra seg arbeidet. Man mister også litt av jobbidentiteten ved å ikke ha noen arbeidsplass å gå til. Det er greit å komme seg ut en gang ibant...

Så lenge Toppjobb.com er så lite villige til å informere om nøyaktig hva det er snakk om her, så er jeg litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Kan fortelle at jeg har sett en presentasjon av toppjobb.com nå, og det de ønsker er distributører for Herbalife. Har ikke sansen for å måtte betale penger for å få jobbe...

Nei, kanskje jeg må begynne med konvoluttpakking... :ermm:

Har du noe info du kan sende over e-post ang. toppjobb.com? Du må altså kjøpe inn produkter du selv er ansvarlig for å distribuere?

Jeg ser etter nye jobb nå, etter jeg sa opp jobben jeg hadde som telefonterrorist.

Lenke til kommentar
Kan fortelle at jeg har sett en presentasjon av toppjobb.com nå, og det de ønsker er distributører for Herbalife. Har ikke sansen for å måtte betale penger for å få jobbe...

Nei, kanskje jeg må begynne med konvoluttpakking... :ermm:

Herbalife ja da var det jo gaske uaktuelt ja , hadde egntlig regnet med at det var noe i den duren der ja

jeg snakket med en eller annen peson som skulle sende meg en link til presentasjon , men fikk ikke no epost så :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...