dj_j0tul Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei Har nå sittet å irritert meg rød, grønn, blå over det ittiterende problemet jeg egentlig har i CMR4. Spillet går glatt bittelitt, så ser man at bilde faller kraftig i fps, bildene blir som å spille med en treg LCD skjerm, også går det over i 3 sekunder med ekstrem hakking, før det går glatt i 15-17 sekunder igjen og syklusen starter på nytt. Skrudde av FastWrites, og da hjalp det litt, men fremdeles hakking, og Fps-drop. Kjører på medium detaljer, og 1280x1024 i oppløsning. Direct-X 9.0 er installert, ATI Cat 4.9 drivere og Nforce v.4.27 Noen som aner hva problemet kan være??? Er så sinnsykt fett spill men skuffer meg at det hakker sånn... System: PowerColor Radeon 9800pro (100% std) AMD XP 2500+ 512 Mb ram (singel) Asus A7N8X WD 80Gb hdd m/8mb cache WinXP Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 fant feilen=) Av en eller annen grunn fungerte Omega drivere perfekt! Kan kjøre med særdeles bra grafikk uten merkbar lagg engang=) Med alt på max blir det though litt lite minne på denne maskina, men du ser ikke forskjellen mellom nest best og best=) Mvh mE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå