Gå til innhold

Standard lengde på dvdbrenner

Heimen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

LiteOn har flere brenner som ikke er dypere enn 170 mm som f.eks LDV-851S, SOHW 832 m/flere. Du får dem blandt annet på Spaceworld der jeg kjøpte min 851S. De fleste andre brennere er vel rundt 200 mm dype.

Spør om å få måle i butikken så er du sikker - husk at du må ha plass til IDE kabel og strøm så legg på et par cm.

Lenke til kommentar

Alle Lite-On brennere er 17cm - og dette er dog de eneste på markedet som er så korte. Alle andre på markedet er ca 2-3 cm lenger.

Eller du kan vente på den nye 16x plextor brenneren som visstnok også skal være 17cm lang - kommer på lager om 2-3 uker vil jeg tippe.

Lenke til kommentar

PS

Du får LiteON på IT-butikken også.

Spørs om ikke Plextor har kjøpte en OEM brenner av LiteON og satt sitt merke på den for å komme raskt på banen i DL racet ? De har jo sittet for lenge på sin høye hest og sett på konkurrentene som har rast forbi. Før var de i front men nå er de kommet i bakleksa.

Lenke til kommentar

Grunnen til at den ikke kan være lengre enn 17cm er fordi jeg bommet litt med plassering av brønnene når jeg laget kabinettet mitt. Jeg vet 17cm passer siden dvdspilleren min er 16,5 og den har god margin.

Uansett; Takk for svarene. Da kan jeg vell bare ta en tur til expert eller noe lignende og få tak i brenneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...