Illmatic Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) hei. er det noen andre som har problemer med msn nå? det fungerte utmerket før i dag, men nå er det helt wack. jeg har prøvd å logge av og på flere ganger, restarta maskinen og. det som skjer er at det tar lang tid før kontaktene mine viser seg, og når jeg prøver å si en beskjed får jeg melding om at den ikke kan sendes. noen ganger tar det også lang tid før jeg får logget på. merklig.... , takker for seriøse svar. edit: mr.leif checked by.... Endret 10. oktober 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det har vært litt prob me msn i dag men funker fint nå Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 alle har hatt det.. problemet er vel løst nå tror jeg .. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nope får logget på men ikke snakket med noen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Denne er også feilpostet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg