bujk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har fått en HP laserjet 5m, men vurderer å selge den pga at jeg ikke har behov for den. Noen som vet ca hvor mye jeg kan få for den? Ser at det er mange skoler som bruker denne type skriver. Så tror den er ganske bra. Takker for svar! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skulle vel vært i en annen kategori...Men vet ikke hvilken. Selvom den brukes på skoler betyr ikke det at den er bra, tvert imot... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er en ganske bra skriver, hvis den ikke slurver med papirvalsene som de har for vane å gjøre etter et par år. Er det installert nettverksadapter i den? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 vet ikke hva en nettverksadapter er, men det er inngang for RJ45 kontakt. Bak står det HP jetdirect med noen innganger. Ca pris? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hva kan jeg forlange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå