Khalifen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bildene har ikke kommet. hvor er de? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Tenkte jeg skulle se om det var folk som faktisk fulgte med på denne tråden Jeg er nødt å ta en del nye bilder for de jeg tok ble ikke bra og kamera har jeg ikke hatt tilgjengelig før i kveld. Kommer nok i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Som dere ser er jeg ikke noe fotografemne, men dere ser nå hvordan det ble. Hva synes dere? Jeg betalte 850,- for å få kabinettet malt, synes egentlig det var billig! Bilde Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Synes det der ble kjempebra, jeg. Tydeligvis en som kan sakene sine som har malt. Orginalt, artig og definitivt en slager på LAN. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 DriiiiiiiiiiiiiiiiiiiitBRA! :w00t: Beste som jeg har sett på lenge... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Veldig, veldig bra(!!!), uten på..... Var ikke så gjennomført inni, men du hadde jo ikke vindu så det er vell ingen vits. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 fint kabinett du har der Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ingen skal se inni nei, stemmer det. Takk for tilbakemeldingene, det varmer! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så sinnsykt rått! Det neste blir vel mus og tastatur i samme stil? eller? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 du har all grunn til å være fornøyd for det ble sinnsykt fint Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hmm.... Mus og tastatur i samme stil hadde vært bra ja. Noen som har noen ideer om hvilket tastatur jeg kan bruke som base? Det måtte jo i så fall bli ett svart ett som jeg kunne få malt noen roser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå