Heimen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg har bygget et trekabinett av 1.8mm hobbyplater. Disse er enkelt og greit skrudd sammen med vanlige treskruer. Om ca 3 uker skal jeg få det rosemalt av ei ganske flink dame, håper det blir bra. Noen som har sett rosemalte kabinetter før, eller har bilder av dette? Endret 15. oktober 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mener å ha sett dette leeeeeeeeeeeenge før alskens drittunger begynte å lage sine mobile tivoli med mer neonlys enn las vegas. Men kult at noen gjør dette fortsatt Sende inn? Hva med å la kunstner ha frie tøyler og lage noe klassisk og vakkert? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Har tenkt å gjøre dette. Hun som skal male det har utstilling på den norske standen på Epcot senteret i Disneyworld. Satser på at hun har peiling. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjør på! Post bilder når ferdig Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Bilder av kabinettet. Skal pusse en del til, men slik er iallefall formen på det. Fargen på kabinetter er som på de to første bildene. bakside Front Bak/topp Front/topp Edit: Bilde av pc i nåværende stand Endret 2. november 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Artig innslag! Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kanskje dette er en worklog? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er vell ikke det, tror du det? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Nå er kabinettet levert inn til maling. Det tar ca en måned så er det ferdig. Nå gleder jeg meg som et lite barn! Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nasjonalromantikk på sitt beste? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har bygget et trekabinett av 1.8mm hobbyplater. Disse er enkelt og greit skrudd sammen med vanlige treskruer. Om ca 3 uker skal jeg få det rosemalt av ei ganske flink dame, håper det blir bra. Noen som har sett rosemalte kabinetter før, eller har bilder av dette? er du sikker på de er 1,8mm, ikke 1,8cm da Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå er kabinettet levert inn til maling. Det tar ca en måned så er det ferdig. Nå gleder jeg meg som et lite barn! Hva blir motivet på kabinettet da, er vel noe tøft der eller bare blomster? Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kult pc kabinett du har lagd deg, blir sikkert driit fett med den malinga... Stå på! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 1.8CM hobbyplater ja. Motivet på malinga blir telemarksmotiv, dvs blomster som ikke er symetriske. Fargene blir svart bakgrunn, blått, gyllen, rødt og grønn i hovedsak. Bildene er forresten litt utdaterte, jeg har laget hull over cdromhullet til et lcd display. Gratulere med første innlegg night_mare! Endret 3. november 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Liten update. Kabinettet kommer på tirsdag så jeg skal se om jeg får lagt ut bilder tirsdag kveld eller onsdag. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Håper på det. Dama som maler det sa det ble fint da jeg snakket med henne i telefonen. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jepp...blir veldig originalt da..har hvertfall ikke sett noe lignende før Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det er det som er det fine. Du har aldri sett noe slik før og kommer aldri til å se noe slik igjen. Kanskje ting som minner, men ingenting som er likt. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nå sitter jeg her med kabinettet på pulten og kamera på jobb I morgen kveld skal denne tråden fullføres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå