Tommy88 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei vi skal ha ett lan her snart på sån ca 45 stk. Men er det noen som kunne hjelpt meg med hvordan jeg setter opp en cs compo server? Kas programmer trenger jeg osv ? Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg lurer på akkurat det samme, noen her som kan hjelpe? Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må si at dette spørsmålet kanskje egner seg bedre på en av de tusen hjemmesidene til folk som faktisk har cs-servere oppe og går... så vidt jeg har forstått så er ikke det å ha en cs-server gående på LAN så veldig forskjellig å ha en public på nett.... Men for å svare på spørsmålet deres, så har jeg ikke peiling på akkurat hvordan dere gjør det... men jeg er en flittig bruker av CZ da digg spill! Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg vet ikke om disse cs-sidene du snakker om, men Trenger virkelig hjelp til dette, blir kjipt med LAN uten cs-compo Endret 11. oktober 2004 av mav0 Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du kan prøve www.catch-gamer.no de har opptil flere servere gående på internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå