Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hög ping med NGT i kväll?

Anbefalte innlegg

Tänkte jag skulle spela ett par timmar COD när jag kom hem från jobbet men ser att jag har sanslöst hög ping till allt. Jag pingade vg.no och får ca 100 i snitt. Fler med samma problem? Jag såg på ngt's sidor men kunde inte hitta några felrapporteringar. Jag testade nedlastningen på itavisen och där är det ok. Delta 2400 i trondheim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å utelukke standardløsninger: Du kjører ikke noe P2P program, og du har ikke et virus som lager masse trafikk/lag?

Tack för svar :)

Har checkat allt jag kan dock. Drog tom ur WIFI'n men utan bättring.

Edit/ Såg inte Leo's post förrän nu. Verkar som om fler än mig härifrån har samma bekymmer. Leo, var i T-heim om jag får fråga? 7075 här.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Har lagt merke til dette flere kvelder jeg også, siden jeg plutselig har blitt sparket ut av DoD-servere pga. for høy ping. Ligger stort sett på 130-180 da. Normalt ligger jeg på 30-60 på de serverne. Prøvde å kjøre en traceroute til vg.no og fant ut at problemet var mellom to av ngt's routere (eller hva det nå er...) Kunne virke som det var linken trondheim oslo som var problemet for min del.

Jeg har altså NGT delta 2400 i trondheim. Spilte med en kamerat med samme linje, og han hadde samme problem. (Også i trondheim)

Endret av LooD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...