brillan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fyssjom, CS:CZ suger jo maksimalt Kan du si Ironi? Uansett, du kan bruke cs 1.6 kan jo brukes med cs:cz key, så litt positivt er det jo :S Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99???????????? Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99???????????? først av alt ro ned tegn bruken! cs:cz er bundla med powercolor radeon 9800 pro Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99???????????? Snu eska i 45graders vinkel, og se mot sola. Da skal serialen komme til syne nede i høyre hjørne på eska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå