PixelImp Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Heisann, jeg laget denne siden for en far cry mod. Men så får vi en søknad i forumet vårt fra en som bli mapper, etter å ha gått igjennom ett par linker så ender jeg opp her. har bare en ting å si ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hæ? Skjønte jeg ikke mye av... Sidene har da ikke ett eneste likhetstrekk? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 skjønner ikke :s Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Fedora Core Test Page De har vel tatt den ned nå da? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Heisann, jeg laget denne siden for en far cry mod.Men så får vi en søknad i forumet vårt fra en som bli mapper, etter å ha gått igjennom ett par linker så ender jeg opp her. har bare en ting å si ... Linken fører bare til en fedora test-page. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Ganske enig. Dette må være den verste ripoffen jeg har sett. Ikke et eneste likhetstrekk!! Har en følelse på at siden er nede. Endret 10. oktober 2004 av RipZ- Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Føler at dette var en treat bare for å vise skills? nei da.. har du ikkno bilde? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) jeg mente koden, men ser han har tatt den ned nå ... btw, han ble veldig sur på meg når jeg merket det ... kan legge opp koden han brukte til dere ... http://unlocated.net/ripoff.txt <- nå funker den btw, nå har han forandret koden totalt, bl.a lagt om til tables ... har disverre ingen screens av den han brukte før ... Endret 10. oktober 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Not Found The requested URL /ripoff !!.txt was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/1.3.31 Server at www.unlocated.net Port 80 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hmm... Syns hele denne tråden ligner på en stor flopp, jeg. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) se på koden da ! <title>Navy Seals: Preemptive Operations</title> <!-- This document saved from http://www.ns-po.com/ --> neida, ingen rip og se her ... det var foresten fra gamlekoden, nå bruker han tables ... det er snakk om KODE rip her altså, ikke design rip Endret 10. oktober 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) ..trallala *lære seg å lese posten skikkelig* Endret 10. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 HALLO ?!?!?! han hadde <title>Navy Seals: Preemptive Operations</title> og <!-- This document saved from http://www.ns-po.com/ --> inni koden sin ! OMG ?! er det ingen andre som aner ugler i mosen ? jaja, det er vel bare meg da ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vel, nå er det jo sånn at kode uansett ikke blir så unikt, siden man ikke har veldig masse å velge mellom. Om det var en rip, og han har fjernet den, ser jeg ikke helt hva du har å være sint for lenger... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 nei, jeg la det bak meg når han tok den ned. men *tada*, nå er den oppe igjen ... vist du tar en titt på tittelen så står Navy Seals: Preemptive Operations, og nederst i koden så står det This Document is saved from http://www.ns-po.com jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å forsvare denne karen ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vi forsvarer da ingen, men man er uskyldig inntil det motsatte er bevist, right? Men ja, nå ligna jo sidene vitterlig mye på hverandre. Er han norsk, kan du jo sende en kopi av åndsverkloven til ham. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ikke norsk, men har sendt han noen mails og whatnot. han nekter fortsatt for at han tok den fra oss, men herregud, er det mulig .. ? EDIT; nå har han skiftet tittelen, jeg vet om jeg skal le eller gråte Endret 11. oktober 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hehehe... Det han har gjort er jo å lagre og forandre bildene i .css-fila... ja? morro.. *le* nei nei.. do not feel anger.. feel pitty.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heh, ripoff er ikke greitt nei, koden var jo identisk, eneste forskjellen er jo måten koden er stilt opp på, eller kanskje det er noe mer? Gidder ikke å sjekke ordentlig nå, sitter på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå