trailerguy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ello, jeg har nettop fått mitt nye NF7-S v2.0 HK i posten og nå står det og durer i min maskin. Men problemet er nå, etter at jeg satte inn det nye HK-et mit og formaterte pcen min, satte nettverkskabelen i switchen å hoppa bort i stolen, slutta inet å virke Av en eller annen merkeli grunn vil det bare ikke virke når min pc kommer seg på nettverket. Det står 2 andre pcer på nettverket, filserveren min og den andre pcen min og da virker det helt fint. det er ingen kolisjoner på nettverket og alle instilingene på router er som de skal vere. har prøvt med annet nettverkskort, og fast ip på alle maskiner, det vil bare ikke virke. Noen som har vert borti et lignende problem eller noen som har noen fikse ideer om hva som kan vere galt? Alle ideer vil bli godt motatt av meg.. -Kriss Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 dumt svar men. kan ikke være switchen som tar kveld? ikke tåle presset? jeg har en switch som er slik at viss jeg bruker mer en 5 av de 8 portene som er på den så tar alt kveld. Lenke til kommentar
trailerguy Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei, tror ikke det er noe gale med switchen, den virket fint nå på et lite lan. Den virka fint som en bro mellom to 16portere, den burde klare 3 pcer hjemme hos meg da mener da jeg iverfall. Noen flere som har noen ideer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå