~~Undertaker~~ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må man kjøpe source?får bare purchase options når jeg klikker på source under just released i stem. Det du må kjøper er altså Half-Life 2 så får du CS:S med gratis. Det koster altså litt over 300 kr får en Half-Life 2 CD-key som du kan bruke til å laste ned HL2 og CS:S, selv om det er bare CS:S du får spilt nå. HL 2 må du vente med. Det er absolutt verdt det. Samme gameplay men mye større krigfølelse. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 kan cs:s spilles på samme servere som 1.6. eller er det egne servere til cs:s? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 CS Source er vanelig CS med forbedret grafikk, da holder det ikke å kalle det CS2. hehe, hva mener du med "da holder det ikke å kalle det cs2"? - Du mener vel, "det er ikke cs2"... Edit: du kunne jo formulert det på denne måten da: "cs med forbedret grafikk - holder ikke til å kalle det cs2" det ble fil det også... Jeg mente at en grafisk endring blir for lite. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er Counter-strike source som kjører på en beta-versjon av source motoren :O edit: feil Er det bare en beta version av source motoren? Jeg har kjøpt HL2 SILVER PACK nå, og jeg skal create server i source og skrive bot_add_ct/t i console men da står det at : CSBot not in beta version... noen som vet hvordan jeg fikser? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Source motoren er ferdig. Bugs og diverse ting er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå