CCCC Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja er cs source cs2? hørt mange som sier det er cs1 med sourcemotor og noen sier det er cs2 med den nye half-life motoren. Så er det cs 2 eller ikke det vill jeg vite. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja er cs source cs2?hørt mange som sier det er cs1 med sourcemotor og noen sier det er cs2 med den nye half-life motoren. Så er det cs 2 eller ikke det vill jeg vite. Nei det er ikke CS2 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Det er Counter-strike source som kjører på en beta-versjon av source motoren :O edit: feil Endret 10. oktober 2004 av Dasse Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ingenting som heter CS 2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 CS Source er vanelig CS med forbedret grafikk, da holder det ikke å kalle det CS2. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) CS Source er vanelig CS med forbedret grafikk, da holder det ikke å kalle det CS2. hehe, hva mener du med "da holder det ikke å kalle det cs2"? - Du mener vel, "det er ikke cs2"... Edit: du kunne jo formulert det på denne måten da: "cs med forbedret grafikk - holder ikke til å kalle det cs2" det ble fil det også... Endret 10. oktober 2004 av Dasse Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Rennebæsj er ikke det samme som kabelbæsj, for å si det sånn... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Rennebæsj er ikke det samme som kabelbæsj, for å si det sånn... HAHA! Den var ny :!: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Vil det si at hvis jeg tar ned source via steam, så vil den eneste forskjellen være bedre grafikk? ingen bugs eller annen drit? Endret 11. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vil det si at hvis jeg tar ned source via steam, så vil den eneste forskjellen være bedre grafikk? ingen bugs eller annen drit? Nei. Det er ikke kun grafikken som er forbedret. Alle mapene. Alle standar mapene er forbedret. De ser mye mer ekte ut, og nå kan du høre fly og fugler osv. Som gjør alt mye mer virkelig. Vil anbefale Counter-Strike: Source til alle CS elskere Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vil det si at hvis jeg tar ned source via steam, så vil den eneste forskjellen være bedre grafikk? ingen bugs eller annen drit? Nei. Det er ikke kun grafikken som er forbedret. Alle mapene. Alle standar mapene er forbedret. De ser mye mer ekte ut, og nå kan du høre fly og fugler osv. Som gjør alt mye mer virkelig. Vil anbefale Counter-Strike: Source til alle CS elskere man kunne da høre lyn og fly før også... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vil det si at hvis jeg tar ned source via steam, så vil den eneste forskjellen være bedre grafikk? ingen bugs eller annen drit? Nei. Det er ikke kun grafikken som er forbedret. Alle mapene. Alle standar mapene er forbedret. De ser mye mer ekte ut, og nå kan du høre fly og fugler osv. Som gjør alt mye mer virkelig. Vil anbefale Counter-Strike: Source til alle CS elskere man kunne da høre lyn og fly før også... My bad! (*mennåvirkeraltmyemervirkelig.nåerdetikkeenlydfilsomgåriloop*) Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde dette vært cs 2 ville det hete cs 2, men det heter cs:s (counter-strike: source) og dermed heter det også det. ... hørt mange som sier det er cs1 med sourcemotor... cs:s er ganske forskjellig fra 1.5 og 1.6 (og alle andre versjoner) når det gjelder våpenfysikken, måten kuler sprer seg etter hvor lenge skyteknappen holdes inne, treffsikkerheten fra første skudd, antall skudd i minuttet osv. Det tar litt tid å bli vant til, hvis du har spillt 1.5 og 1.6 mye. Ellers er det de samme gamle brettene i oppusset form (ikke alle de gamle brettene, men de kommer vel etterhvert) + et nytt brett (de_piranesi). I tillegg til bedre grafikk er det plassert tønner og bilvrak som kan brukes til dekning, ellers er det også en masse søppel rundt omkring (kasser, tomme flasker, bilhjul, murstein etc) som kan manipuleres med skudd. Effekten fra HE_granat, flashbang og smoke har også blitt grafiktig forbedret. Av HE_granaten vil du få et kraftig øresus og ikke høre noe annet for en liten stund. Av flashbangen vil alt bli hvitt som før, men vil også gi en ettereffekt når det hvite fader vekk som om det første bildet du så før flashen er brent inn i netthinna. Smoke granaten er mye mer realistisk og har bedre evne til å stoppe muligheten til og se igjennom. Det er andre forandringer også som har noe å si, men jeg gidder ikke å gå inn på detaljer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde dette vært cs 2 ville det hete cs 2, men det heter cs:s (counter-strike: source) og dermed heter det også det. ... hørt mange som sier det er cs1 med sourcemotor... cs:s er ganske forskjellig fra 1.5 og 1.6 (og alle andre versjoner) når det gjelder våpenfysikken, måten kuler sprer seg etter hvor lenge skyteknappen holdes inne, treffsikkerheten fra første skudd, antall skudd i minuttet osv. Det tar litt tid å bli vant til, hvis du har spillt 1.5 og 1.6 mye. Ellers er det de samme gamle brettene i oppusset form (ikke alle de gamle brettene, men de kommer vel etterhvert) + et nytt brett (de_piranesi). I tillegg til bedre grafikk er det plassert tønner og bilvrak som kan brukes til dekning, ellers er det også en masse søppel rundt omkring (kasser, tomme flasker, bilhjul, murstein etc) som kan manipuleres med skudd. Effekten fra HE_granat, flashbang og smoke har også blitt grafiktig forbedret. Av HE_granaten vil du få et kraftig øresus og ikke høre noe annet for en liten stund. Av flashbangen vil alt bli hvitt som før, men vil også gi en ettereffekt når det hvite fader vekk som om det første bildet du så før flashen er brent inn i netthinna. Smoke granaten er mye mer realistisk og har bedre evne til å stoppe muligheten til og se igjennom. Det er andre forandringer også som har noe å si, men jeg gidder ikke å gå inn på detaljer. Akkurat som jeg skulle sagt det selv... Men jeg orket ikke. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Source er ikke 2. Source er CS:S. Det er lenge til cs2 tipper jeg om alle før det skal ut (1,7 1,8 1,9) Mange kaller Source for cs2, men det er feil... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 de_piranesi er ikke ny. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 de_piranesi er ikke ny. Ok, hehe, enten har jeg ikke sett brettet før, eller så er grafikken så pen at jeg ikke kjente den igjen . Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må man kjøpe source? får bare purchase options når jeg klikker på source under just released i stem. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må man kjøpe source?får bare purchase options når jeg klikker på source under just released i stem. Ja du må kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå