Gå til innhold

Er det noen her på forumet som har sitt spøkelser?


robB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. var på en hytte for litt siden.. Der så jeg, broren min og mormi et merkelig lys på natthimmelen.. Det var nesten helt klart, bare et par smååå skyer.. Vi så opp på stjernene og la plutselig merke til noe som så akkurat ut som en stjerne..(syyyykt sykt langt oppe lissom, kunne ikke vært et fly, også fordi fly har flere lys som blinker osv) Som sagt så den ut som en stjerne, men bevegde seg utrolig raskt for å være så langt borte.. Alt for kjapt for et fly å være. Så plutselig kom en sky foran den tingen, deretter var den borte.. Kan ha vært en sattelitt eller noe, jeg vet ikke :hmm:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Hm.. var på en hytte for litt siden.. Der så jeg, broren min og mormi et merkelig lys på natthimmelen.. Det var nesten helt klart, bare et par smååå skyer.. Vi så opp på stjernene og la plutselig merke til noe som så akkurat ut som en stjerne..(syyyykt sykt langt oppe lissom, kunne ikke vært et fly, også fordi fly har flere lys som blinker osv) Som sagt så den ut som en stjerne, men bevegde seg utrolig raskt for å være så langt borte.. Alt for kjapt for et fly å være. Så plutselig kom en sky foran den tingen, deretter var den borte.. Kan ha vært en sattelitt eller noe, jeg vet ikke :hmm:

Det kan jo ha vært Stjerneskudd da.. Har hørt folk har gått nede på Terassen og på bryggen uten at det har vært folk i nabohyttene. Lyste ned der, men var ikke noe mer der da. :ermm: Syns ting som Spøkelser og slikt er ganske scary egentlig. Tror det finnes UTROLIG mye mer mellom himmel og jord en vi aner.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sitt noen spøkelser, men jeg har sitt avogtil noen rare lys på himmelen.

Satellitter.

 

Som sagt så den ut som en stjerne, men bevegde seg utrolig raskt for å være så langt borte.. Alt for kjapt for et fly å være.

Satellitt. :)

 

Det er veldig mange av dem faktisk. Veldig lett å se en hvilken som helst natt. Ganske gøy å peke på en og la folk lure på hva det er.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sitt noen spøkelser, men jeg har sitt avogtil noen rare lys på himmelen.

Satellitter.

 

Som sagt så den ut som en stjerne, men bevegde seg utrolig raskt for å være så langt borte.. Alt for kjapt for et fly å være.

Satellitt. :)

 

Det er veldig mange av dem faktisk. Veldig lett å se en hvilken som helst natt. Ganske gøy å peke på en og la folk lure på hva det er.

Nope det var ikke satelitt det jeg såg.

Det jeg såg var en lysende flekk som for rett oppover og så for det bortover eit langt fjell, der begynte den og blinke som eit fly så forsvant det med mange svake blink. Det var helt skyfritt den kvelden.

Lenke til kommentar
Nope det var ikke satelitt det jeg såg.

Nei, egentlig er det jo tilnærmet umulig for meg å vite hva det var du så. Jeg bare ville opplyse folket om at det er mange satellitter, de er lette å se, og ofte vet ikke folk hva det er. Men, joda, selvfølgelig finnes det andre ting som lyser. ;)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Nope det var ikke satelitt det jeg såg.

Det jeg såg var en lysende flekk som for rett oppover og så for det bortover eit langt fjell, der begynte den og blinke som eit fly så forsvant det med mange svake blink. Det var helt skyfritt den kvelden.

Stjerner (og andre lys også for den saks skyld) kan ofte se ut som om de blinker pga variasjon i luftlag eller noe. Bare prøv å se på en by på langt hold så skal du se at det blinker og funkler som bare det :)

Kan det ha vert et stjerneskudd du så? har selv sett disse et par ganger jeg lå på stranda om natten i sommmer. Hadde en syk hastighet og etter noen få sekunder var de borte.

Lenke til kommentar

Nope det var ikke satelitt det jeg såg.

Det jeg såg var en lysende flekk som for rett oppover og så for det bortover eit langt fjell, der begynte den og blinke som eit fly så forsvant det med mange svake blink. Det var helt skyfritt den kvelden.

Stjerner (og andre lys også for den saks skyld) kan ofte se ut som om de blinker pga variasjon i luftlag eller noe. Bare prøv å se på en by på langt hold så skal du se at det blinker og funkler som bare det :)

Kan det ha vert et stjerneskudd du så? har selv sett disse et par ganger jeg lå på stranda om natten i sommmer. Hadde en syk hastighet og etter noen få sekunder var de borte.

Jeg bor 1 time unna ein by og det er fjell rundt meg, men jeg tipper det jeg såg var eit fly frå flesland som letta. Men det som var rart var at det blinket så forsvant det. Det for sakte opp bak eit lite fjell, så for det til venstre og blinket nett som eit fly, så forsvant det med noen svake blink :hmm: Det som for sakte opp var eit litt sterkt lys. Sikkert lysa som er i fronten av eit fly.

Endret av robB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...