slettet Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Eg har fått tilbud om ein Chieftec redundant PSU (2x 400W), men lurer på: Er det for montering inni PC, eller er det ein "stand-alone"-sak? Og er den forresten å anbefale? Nokon som har kjennskap til den? Eg får den ny, til under halv pris. (Koster 3400kr til full pris.) Info om den: http://www.chieftec.com/products/psu/RPSU.htm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er til montering inne i PC. Har selv brukt Chieftec rack-mount kabinett med redundant, men det var riktignok 2x250W. Ulempen er at de bråker kraftig, egner seg derfor ikke for vanlig PC bruk. Som du ser er det 4 vifter, og pga at de er så kompakt bygget så må det kraftig lufting til for å få ut varmen. Du finner en bedre oversikt over Chieftec PSU her: http://www.chieftec.de/?page=products_cont...=19&language=uk Lenke til kommentar
slettet Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Den blir stående ei eit Lian Li PC76-kabinett, som i mitt tilfelle vil fungere som server, og vil ikkje bli stående i eit "befolka" rom.. Det spinner det allerede 6x 80mm, 2x 120mm, 2x 4mm -vifter i den maskina. Litt leven, for å sei det enkelt. Er internkablene (til maskina) fastmontert, eller er dei avtagbare (utbyttbare). Rekner med den PSU'en vil passe, dvs. at den følger standard ATX-mål. Btw.. På den sida du linka til vises den PSU'en som ein "dobbel"-psu, dvs. dobbelt så høg som normalt. Det gjer den ikkje på det bildet eg har sett på... Er det samme PSU, men i to forskjellige utførelser? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kablene er fast på den jeg har brukt. Den doble er vel en annen type. Men jeg kjenner ikke detaljene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå