Schnickaschnicka Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4684...=45&simple=true er dette bra, og hva er det? Endret 10. oktober 2004 av mbarone Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 er en slags høytaller, om den er bra. Finn noe annet bruk penga dine på Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ser ut som hjemmelagede høytalere. Jeg tror ikke jeg ville kjøpt de. Men 600kr høres ikke så ille ut (selv om jeg ikke har hørt lyden fra de) dersom man ikke bryr seg om utseende til høytalerne sine... Du får finne ut hva slags elementer de har før du kjøper. Ikke kjøp viss det er biltema eller clas.ohlson elementer. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Etter min mening er de ikke verdt 600,-. Dette er høyttalere som er kjøpt på f.eks Netthandelen.no og er av ganske dårlig kvalitet, de er muligens verdt 200,-? Erik Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ville holdt meg langt unna disse, er ikke verdt treet (plast? ) i kassa den er laget av. En kamerat av meg kjøpte et lignende sett på netthandelen til ca samme pris, virkelig noe av det værste jeg har hørt av høyttalere Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 ok. jeg kjøper de ikke da. men kunne noen se på tråden min litt nedenfor. trenger stor hjelp der. er blank på hva jeg skal velge Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=310281 men nå lurer jeg bare på et 2.1 sett. hører det er det som egner seg til musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå