Nerdiboy Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Er det lurt å overklokke skjermkortet? Får jeg mer fps på CS? Hvordan gjør jeg det? Med de gamle driverene kunne jeg overklokke fra egenskaper på skjerm... men det er vekke på de nye driverene... Hvordan kan jeg da overklokke? ----------------------------------------------------- AMD Duron 800mhz@1000mhz Riva TNT2 M64 80 GB harddisk 392 MB SDRAM Windows XP proffesional edition Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Fant ut at dette kortet ble glovarmt ved overklokking, og at det nok trengs kraftig kjøling for å få det til å gå. Dermed ble det til at jeg ikke fant det verd bryet. Kjøp deg heller nytt kort, hvis du da ikke har tenkt å modde det gamle bare for moro skyld...... Lenke til kommentar
Easyride Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Samme hvor mye du overklokker et M64 kommer du ikke opp i mer enn en liten brøkdel av ytelsen til de nye kortene. Kjøp et GF4 Ti4200 hvis du har råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå