<BøNilzen> Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har nettopp lagt inn igjen Apache 2 etter formatering for en stund siden. Etter det jeg kan huske fra første gangen jeg la det inn, var det bare å gjennomføre installasjonsprogrammet, og så var den klar til bruk. Det er den ikke nå. Den vil ikke starte. På Apache Monitor'en, går det verken an å trykke Start, Stop eller Restart.. Noen tips? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Reinnstaler, og unngå versjon 2. Lenke til kommentar
trailerguy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gjør som ??????? sier, avinstaler Apache2 å gå for en annen versjon 1.3.27 virker fint hos meg, apache 2 er fortsatt veldig ny og ikke den mest stabile enda. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 2'eren har funket fint hos meg før men... Synes det var rart at den ikke en gang klarte å starte serveren da men.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Start Apache in Console..? (Start -> Programmer -> Apache HTTP Server -> Control Apache Server -> Start Apache in Console) Er vel denne du bruker? Starter ikke Apache når du åpner "monitor-tingen". Lenke til kommentar
robgar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvis den ikke vil start, stoppe osv, har du skrevet noe feil i .conf filen, eller det er kommet enn feil i den. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg åpner monitoren, og der går det verken an å trykke Start, Stopp eller Restart. edit : hvis den ikke vil start, stoppe osv, har du skrevet noe feil i .conf filen, eller det er kommet enn feil i den. Jeg har ikke rørt den filen. Endret 11. oktober 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Se vedlegg. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har du forsøkt å reinnstalere? Og hva er grunnen til at du absolutt vil innstalere Apache 2? Lenke til kommentar
Radar911 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan det være en feil i Services? Mener å huske at Apache2 installerer en service kalt "Apache", men leter etter "Apache2" eller noe lignende. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har du forsøkt å reinnstalere?Og hva er grunnen til at du absolutt vil innstalere Apache 2? Har prøvd å installere flere ganger. Grunnen til at jeg "absolutt vil installere Apache 2" er at jeg bare har ISDN... Men får vel investere i en halvtimes telerskritt og laste ned en gamlere versjon. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det burde fungere med Apache 2 - kjører det selv på en maskin her. Sikker på at du bruker korrekte variabler under innstalasjonen? Du kan prøve å innstalere Apache slik at det kun kjøres i console. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har lastet ned 1.3 nå og den funket. Får ikke til PHP men,, regner med at jeg har gjort noe feil. Må nok prøve en gang til. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har lastet ned 1.3 nå og den funket. Får ikke til PHP men,, regner med at jeg har gjort noe feil. Må nok prøve en gang til. Hvis du ikke bruker win install; har du lest instruksene i install.txt som følger med zip-filen til PHP? Er ikke så vanskelignår du har lest den Endret 15. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå