Th0mas Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hva synes dere? Ble ganske fornøyd, men synes bildet kunne vært litt lysere og skarpere. Dessuten er det kanskje litt "høyrevridd", eller? Har justert kontrast og lysstyrke. Endret 10. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 mangler litt motiv egentlig.. noe som fanger fokusen og gjør bildet interessant og se på. bildet er også veldig tungt på høyresiden som du sier, får lyst å vri kameraet til høyre og se hva som skjuler seg der! og ellers er det rimelig mørkt ja. men du får stå på videre! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hehe, grunnen til at jeg ikke vridde det mer til høyre var at det sto en kraftig lampe der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Synes det var et bra bilde jeg, lit mystisk.. Du har ikke en høyopløselig versjon på lager eller? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hele bildet er treet egentlig. Resten er kjedelig. Jeg simpelthen eelsker teksturen på treet - den var utrolig pen! - Stilig tre akuratt der det er lys. Resten rundt var kjedelig, - kjedelig komponert og uten stor mening. - Jeg må også si meg enig med «phax» om at øyene mine går vekk ifra bildet, fordi jeg vil ikke se det du har fanget, - jeg vil se mer av treet, - jeg vil ha med mer der.... (uansett om det er no' lys eller ei - det kan jo ikke jeg vite at det er der ) Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ok. ja, treet er i grunnen hele bildet. Har en høyoppløselig versjon ja, men det er litt uklart, fordi jeg ikke hadde stativ, og veldig dårlig tid. Det er dessuten litt annerledes, fordi jeg prøvde å justere levels, ikke brightness/contrast, på denne versjonen. Vet ikke hva dere synes ble best jeg. Takk for kritikk Endret 13. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg synes dette utsnittet ble litt mer interessant. Lekte også littebitt med fargene o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå