Gå til innhold

Helikopter får smekk


Pusern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk hvor mye bedre det hadde vært om et eller annet med atomvåpen hadde sluppet et par over disse allah landene :)

 

Jada, nå er det sikkert mange som kommer å mener at dette var en veldig stygg ting å si; sivile, alle er ikke onde og mye annet bla, bla, bla, men det forrandrer likevel ikke meningen min!

 

Fritt land...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
:no:  tenk å få seg til å skrike ut sånt i en seiersrus når man nettopp har drept 1 eller flere mennesker.

Krig er ikke hyggelig. Uansett, tror du ikke at man etterhvert slutter å telle menneskeliv i slike situasjoner? Vil tippe at soldater flest dreper uniformer, ikke mennesker. Ironisk nok er sjangsen stor for at både helikopteret og anti-luftskytset kommer fra samme land. Profitt über alles.

Lenke til kommentar

Diskuterte dette på et annet forum for en tid tilbake, litt info for de som er interessert.

 

Helikopteret er et russisk Mi-24 (tror jeg) og skulder-SAMen er en (igjen, tror jeg) russisk Igla, SA-18 i NATO-term.

 

Det er i Tsjetsjenia, så hvordan de fikk hendene sine på Iglaen er vel mest sannsynlig tyveri. USA solgte masse Stingere til Mujahedin under krigen i Afghanistan, men den ser litt annerledes ut.

 

Etter treffet mister piloten yaw-kontroll, men det er ut som han får stabilisert det og roet ned synkehastigheten før det forsvinner ut av bildet. Kan godt tenkes de overlevde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...