Pusern Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Et par gærninger som kjemper tappert mot de vantro. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jævla psykotiske terrorjævler. Er så typisk at de må rope "Allah akhbar" etterpå. Jeg vil bli elitesoldat når jeg blir stor sånn at jeg kan se kroppsdelene til slike folk sprute ut over det forpestede landskapet av et land de bor i. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jævla psykotiske terrorjævler. Er så typisk at de må rope "Allah akhbar" etterpå. Jeg vil bli elitesoldat når jeg blir stor sånn at jeg kan se kroppsdelene til slike folk sprute ut over det forpestede landskapet av et land de bor i. I second that. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Eh, ro ned testosteronet Rambo-yngel. Ta en tur i parken og lukt på blomstene. /#leif)#/ Endret 10. oktober 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 se hva religion fører til Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 WTF? Poenget med denne tråden er? Er det det at "terroristane" skyt ned eit militært helikopter, sida dei er i krig så er vell ikkje det det heilt store. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 poenget med denne tråden var kanskje å se hvor syke folk egentlig kan bli. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 tenk å få seg til å skrike ut sånt i en seiersrus når man nettopp har drept 1 eller flere mennesker. r.i.p de stakkarne i helikopteret. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvem er det egentlig som selger antilufts-raketter til jævlene? Mulig det er stjålet fra russland eller noe.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tenk hvor mye bedre det hadde vært om et eller annet med atomvåpen hadde sluppet et par over disse allah landene Jada, nå er det sikkert mange som kommer å mener at dette var en veldig stygg ting å si; sivile, alle er ikke onde og mye annet bla, bla, bla, men det forrandrer likevel ikke meningen min! Fritt land... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvem er det egentlig som selger antilufts-raketter til jævlene?Mulig det er stjålet fra russland eller noe.. jepp, smuggles vell inn i landet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Å kalle dette for terrorister blir jo helt feil, alle muslime militante er jo ikke automatisk en terrorist. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Å kalle dette for terrorister blir jo helt feil, alle muslime militante er jo ikke automatisk en terrorist. En krigshandling som gjøres mot noen man ikke er i krig med, er terrorisme. Bakgrunnen for denne videoen vet jeg ikke.. Edit: skrivefeil Endret 10. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 tenk å få seg til å skrike ut sånt i en seiersrus når man nettopp har drept 1 eller flere mennesker. Krig er ikke hyggelig. Uansett, tror du ikke at man etterhvert slutter å telle menneskeliv i slike situasjoner? Vil tippe at soldater flest dreper uniformer, ikke mennesker. Ironisk nok er sjangsen stor for at både helikopteret og anti-luftskytset kommer fra samme land. Profitt über alles. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det må da i så fall være amerikanske kriminelle som gjør at antiluftskytset eventuelt kommer fra USA. Tipper heller på Russland. Men anyway, R.I.P. de i helikopteret. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Diskuterte dette på et annet forum for en tid tilbake, litt info for de som er interessert. Helikopteret er et russisk Mi-24 (tror jeg) og skulder-SAMen er en (igjen, tror jeg) russisk Igla, SA-18 i NATO-term. Det er i Tsjetsjenia, så hvordan de fikk hendene sine på Iglaen er vel mest sannsynlig tyveri. USA solgte masse Stingere til Mujahedin under krigen i Afghanistan, men den ser litt annerledes ut. Etter treffet mister piloten yaw-kontroll, men det er ut som han får stabilisert det og roet ned synkehastigheten før det forsvinner ut av bildet. Kan godt tenkes de overlevde. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ufattelig provoserende. R.I.P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå