Anterialis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Lasta inn SP2 på en Dell pc, (min mors pc) og det gikk helt greit. Men så i ettertid så har hu gaula om at ikke Nettradioen funker. Jeg sjekka det og det stemte. Den funker bare ikke. Den eneste nettradioen som funker er "Radio Tønsberg" som er lokalradioen fra tbg. Hva kan ha skjedd galt? Noen instillinger som SP2 kan ha gjort slik at nettradioen blir nektet tilgang eller at den har satt igang noen sikkerhetstiltak? På forhånd takk Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kanskje noe ActiveX-tull? Sjekk om det er en melding rett under "barene" i IE (som jeg gjetter du bruker) om at ActiveX er deaktivert. Trykk på den for å aktivere. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er ikke jeg som bruker den maskina Nettgreiene funker hos meg (stolt Opera bruker). Men skal sjekke det. Men hvis denne ikke var aktivert, burde da Radio Tønsberg radioen fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå