Azzbicker Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei! Jeg har en pc som begynner å bli ett år gammal nå. specs: CPU: Ati athlon 2800+ barton Hk: Asus A7N8X Deluxe Ram: TwinMos 1024mb pc 3500 Skjermkort: Powercolor 9800pro (helt nytt, hadde sapphire som gikk dundas... fikk dette igjen på garantien av en eller annen grunn ) Men uansett... jeg skal spille conan... spillet vil ikke loade, skjermen blir bare svart. Men pc'n henger seg ikk.. jeg får avsluttet det igjen... Noe annet skjer med Pre-order cd'n til EQ2. Jeg kjører charachter creator og alt går greit... men plutselig hopper det ut... hvorfor?? mvh Vegar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 trur ikke dette kan ha noe med 3dkortet å gjøre. 9800 er bra nok i massevis til å dra conan. prøv å reinstallere spillet. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 trur ikke dette kan ha noe med 3dkortet å gjøre. 9800 er bra nok i massevis til å dra conan. prøv å reinstallere spillet. Nei... det tror ikke jeg heller... kan det være minne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 det kan, men jeg tviler på det også. hadde det vært minne ville nok spillet bare brukt JÆ''IG lang til på loading å heng seg opp mens du spiller. tror jeg altså! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 prøvd å patche spillet? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Oppdtatert driverne? Hjalp for meg Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Oppdtatert driverne? Hjalp for meg hehe... lasta ned nyeste nforce all in one.. men ingen ting ble bedre.. så var jeg på internett en time ca... restarta... og spillet funka! hmm.. pc er merkelig.. for alt fungerte jo før jeg formaterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå