Maynard James Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hei, en venn har kjøpte for en stund siden et nytt kabinett, han har enda ikke brukt dette, og nå skal han selge det, jeg får det vist for 1 000kr, er det værdt det? det er dette kabinettet Shade Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Viss det er ubrukt så ja, men det er ikke noe for min smak Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Viss det er ubrukt så ja, men det er ikke noe for min smak tenker på kvailitet osv det, det ser jo bra ut, og det virker som det har god kjøling Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Viss det er ubrukt så ja, men det er ikke noe for min smak tenker på kvailitet osv det, det ser jo bra ut, og det virker som det har god kjøling Thermaltake er rimelige gode på både kvalitet og kjøling. Liker du designet på kabinettet ser jeg ingenting i veien for at du bør kjøpe det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 liker det ja er det ingen personlige erfaringer på kabinettet da? Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 eg har nestn det samme kabinette... det e kjølig og har bra lydisolering... det eneste minuset e at det e et he**** ledningsrot på grunn av alle viften Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB Detter jo ganske pent da! Og hvis du skal ha vindu får du det til den Lian Li serien for 295 på Microplex her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå