-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg hadde tenkt til å lage en poll der det var om du var gutt eller jente.... Det sto at jeg ikke hadde lov til å lage det, er det bare moderatorer som får lov til det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvorfor er det bare moderatorer som har lov? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Å, for en dyp ting du hadde tenkt til å spørre om. Kom du på det helt selv? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Å, for en dyp ting du hadde tenkt til å spørre om. Kom du på det helt selv? Jeg håper for din skyld at den var til xerminx Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvis alle kunne lage en poll, hadde det dukket opp flere poller enn du kan telle .. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gjør det noe da? Er det ikke litt dårlig gjort for oss dødlige? Hvis vi han en kjempebra poll og sier ifra til en mod. kan jo bare han (Finnes det noen jenter som er mod?) si at han selv fant det på! Det hadde vært kjedlig det! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Men det kunne ha vært ett eller annet sånt at man kunne lage det en gang i uka eller noe sånn dritt! De kunne iallefall gjort sånn at jeg kunne lage det Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, vi har helt klart bruk for MER spam. Mhm. Det har vi.. Ånei. Jeg tror ikke engang dette er et tema som kommer opp til diskusjon, derfor bare stenger jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg