Terrasque Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er ikke så flink med dette her, men.. Jeg og noen kamerater har begynt å lage et web-strategi-spill i samme kategori som planetarion og dawn of myth. Vi er foreløpig i start-fasen, og holder for øyeblikket på med å sette sammen og balansere rasene, brainstormer, skriver litt kode (mest for å få et intrykk av mengden arbeid vi kan forvente), og samler folk. Vi begynner å få satt sammen det meste nå, bortsett fra en grafiker/web-designer. Ingen av oss kan design, og slik design-fokuseringa er nå for tida, vil denne delen trolig være den viktigste delen for hvor godt det blir mottatt. Vi ser etter folk med litt tid til overs (doh ), og helst folk som har vært bort i slike spill før, men for all del, alle er hjertelig mottatt :-) Vi bruker htmltmpl til templatings-motor. Dette er ikke noe noen vil tjene penger på, vi lager dette fordi vi syns slike spill er veldig gøy, og at de andre spillene har tapt seg en del. Dette er en 100% frivillig ting, og man gjør akkurat så mye som man vil. Hvis man lurer på noe, ta kontakt, jeg biter ikke! Mer informasjon finnes på http://wiki.dom2.ath.cx/ Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ingen som tør å være med på noe slikt? Eller har folk blitt så penge-fokusert at å gjøre ting fordi de er gøy er helt utelukket nå for tiden? jaja. Må la folk bestemme selv hva de vil. Er det noen som i det minste kan gi meg tips om andre plasser jeg kan spørre etter folk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ingen som tør å være med på noe slikt? Eller har folk blitt så penge-fokusert at å gjøre ting fordi de er gøy er helt utelukket nå for tiden? jaja. Må la folk bestemme selv hva de vil. Er det noen som i det minste kan gi meg tips om andre plasser jeg kan spørre etter folk? Kanskje bare ingen har lyst..? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg for min del har mer enn nok med mine egne prosjekter, så å gjøre noe gratis havner langt ned i prioritetslista. Kan forestille meg at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg for min del har mer enn nok med mine egne prosjekter, så å gjøre noe gratis havner langt ned i prioritetslista. Kan forestille meg at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Jepp. Folk har egne prosjekter, folk skal flytte, folk har eksamen snart, osv osv.. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Litt synd, men ikke noe å gjøre med det. Vi trenger jo tross alt noen som har litt tid til å sette seg med det. Foreløpig gjør vi ganske lite, mens vi venter på at folk skal bli ferdig med eksamener / forskjellige prosjekter. Hadde håpet å fått inn 2-3 stk slik at det ikke blir så mye på hver, men dette er tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde å finne. Vel, tilbake til mitt andre spørsmål da. Noen andre plasser jeg kan spørre, andre forumer og lignende? Må jo ikke gi opp så lett Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Skulle gjerne hjulpet til litt, men jeg har det også rimelig travelt for tiden, jobber på tre forskjellige sider (en til meg og to betalte oppdrag), og så er det jo skole i tillegg... Har ikke egentlig noen linker til andre sider du kan spørre etter hjelp heller Lykke til iallefall! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 spør på andre en bare norske forum, kan altis være noen der som deler samme syn som dere til slike spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå