Scrapyard Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har funnet disse to Sapphire Radeon X800 PRO VIVO 256MB eller Point of view Geforce 6800 gt 256mb Prisen er ca 3800- 3900 for kortene Hvilket av de to kortene er best? Kom eventulet med andre forslag, ikke X800 XT kort, da de er umulig å få tak i nå. Er ikke på lager i noen butikker. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har funnet disse to Sapphire Radeon X800 PRO VIVO 256MB eller Point of view Geforce 6800 gt 256mb Prisen er ca 3800- 3900 for kortene Hvilket av de to kortene er best? Kom eventulet med andre forslag, ikke X800 XT kort, da de er umulig å få tak i nå. Er ikke på lager i noen butikker. Av de to ville jeg valgt 6800GT kortet, kan lett clokkes til Ultra hastighet, uten å bryte garantien. x800PRO kortet derimot må softmoddes, og det er brudd på garanti. Det er en smertefri operasjon, men fortsatt en liten risk for at det blir ødelagt. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Går nok for 6800 gt kortet. Er det noe forskjell på kort fra f.eks. Point of view, Asus, Gainward og andre produsenter? Eller er det bare softwarebundle som er annerledes? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Som regel er bundel den eneste forskjellen. Enkelte produsenter benytter seg også av en selvprodusert kjøler til kortet. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Som regel er bundel den eneste forskjellen. Enkelte produsenter benytter seg også av en selvprodusert kjøler til kortet. Ok, har det med selvproduserte kjølere noe å si på ytelsene? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Ja har nok det du... der er forskjellig kor mye eit kort bilr kjølt ned og då kan du vel klokke det.. rett på meg viss eg tar feil. + at viss kjøleren er bra kan den vere stillere og den kan se bedre ut Eg synest gainward er det beste dei bruker nemli sine egne kjølerei pov og asus f eks bruker den samme kjøleren. Eg trur nok gainward er litt dyrere. Endret 10. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Leadtek har skikkelig fet kjøler på sine kort.Støynivået vet jeg ikke noe om,men de skal vist ha god kjøleevne. Endret 10. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå