tom-ass Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hei. Uerfaren datamann her! Jeg vurderer nå å kjøpe nye høytalere/lydkort, men vet ikke hva som er brukbart. Jeg er ute etter noe som låter høyt og bra, (jeg bruker PC`n som stereoanlegg). Trenger ikke kinoanlegg altså. Videre må jeg ha et lydkort som duger! Håper noen her kan guide meg til et bra produkt. MVH Thomas A Endret 10. oktober 2004 av tom-ass Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei, og velkommen til hw.no Vil bare tipse deg om at det lønner seg å skrive et bedre topic;) EKS: Trenger hjelp til å velge lydkort og høytalere Beklager, men jeg kan lite om lyd til pc, så jeg kan ikke svare deg på det du lurer på... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvor mye penger har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 vet ikke? hva må man ut med da? 1000? 2000? 3000? 4000? Man må vel betale litt mer for kvalitet? Si maks 4000 da. Thomas Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Vet ikke så mye om dagens lydkort, men ofte funker det greit med innebygget lydkort som er på hovedkortet. Når det gjelder høytalere er jeg storfornøyd med mine Logitech Z-2200 2.1. Ellers er disse fra Klipsch veldig bra. Vet ikke om noe som kommer opp mot disse 2 høytalersettene for pc. EDIT: Går utifra at det er et 2.1 oppsett du er ute etter. Endret 10. oktober 2004 av sivertxp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå