Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei Jeg har nettopp fått meg et Club3d 6800 kort. Alt funker helt fint, men når jeg kobler det til tv'en får jeg ikke farger... Jeg hadde et 9600pro kort før og da funket det helt fint.. Hva gjør jeg galt ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 du bruker ikke rett kanal på tv'en. i alle fall sånn er det for meg med mitt gamle mx200 kort. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg bruker AV kanalen. Fatter ikke hva som kan være galt. Er litt grønn på nvidia programvaren.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Søk på forumet, dette spørsmålet stilles en gang hver eneste j*vla dag fordi ingen gidder å bruke søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Haha, du har ikke stilt inn riktig format på tven. Skjermkortet sender NTSC signaler, og tven din er PAL-B. Still inn riktig format i innstillingene til skjermkortet, så får du farger og alt er bare herlighet Endret 10. oktober 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå