Fjart Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har tittet litt på en bærbar med AMD Athlon XP M 2800+ og PowerNow. Og hvis ikke jeg har misforstått helt, så skal jo denne være ganske stillegående ?? Eller har jeg misforstått...?? Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har AMD 64 Athlon Mobile og jeg kan iallefall si at den er veldig stillegående (det vil si den utvikler ikke mye varme MEN det kommer jo helt an på viften på laptopen også da). Tror da ikke den er noe dårligere.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har tittet litt på en bærbar med AMD Athlon XP M 2800+ og PowerNow. Og hvis ikke jeg har misforstått helt, så skal jo denne være ganske stillegående ?? Eller har jeg misforstått...?? Så lenge du ikke gjør noe krevende så er den stille som en fisk. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hørtes bra ut....er i hovedsak Word og Opera som blir benyttet... Takker for innspill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå