mortenfin Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 trenger jeg vifte til RADEON 9550SE,,,,,spiller veldig mye Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 trenger jeg vifte til RADEON 9550SE,,,,,spiller veldig mye Kunne kanskje gitt flere opplysninger, om temperatur etc. Snakker du om kabinettvifter eller skjermkort vifte? Hvis det ikke er skjermkortvifte på kortet ser jeg ikke grunn til at det trengs heller. Lenke til kommentar
mortenfin Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 trenger jeg kabinett vifte,,,det er en lliten vifte på prosessoren som er ell gammel i data verden Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 trenger jeg kabinett vifte,,,det er en lliten vifte på prosessoren som er ell gammel i data verden Har ikke peiling på om du trenger kabinettvifte eller ikke. Har du et temperatur-program som måler temperaturen på skjermkortet osv? Last ned Everest. Hvordan kom du på at du trengte ny vifte? Blir skjermbildet på pc'n bugga når du spiller? Kan jo alltids bare gå inn på www.Komplett.no og finne deg en billig 80mm vifte til under hundrelappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå