Bruun Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 I det siste har det hopet seg opp med cd'er og dvd'er rundt databordet. Alle cd-mappene er fulle, det er ingen ledige covere igjen og cd-hylla er stappa. Jeg leter nå etter en enkel, god og billig måte å lagre platene mine på. Jeg har hørt om ark med cd-lommer som man kan putte rett i en vanlig perm, men jeg har aldri sett dette selv. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Clas Ohlson har i hvert fall tonnevis med CD-oppbevaringssaker... Endret 10. oktober 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har hørt om ark med cd-lommer som man kan putte rett i en vanlig perm, men jeg har aldri sett dette selv. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Det finnes ja. Har en kamerat som har en perm stapp full av ark som inneholder cd'r. Antar han har kjøpt den på en bokhandel eller Clas Ohlson, Europris etc. Prøv på en av disse butikkene du Lykke til Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Da stikker jeg innom Clas Ohlson i Sandvika og kjøper noen sånne. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå