Sl@ffen Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Se her: http://www.7volts.com/casemods.htm Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Og denne også: http://www.hexus.net/review.php?review=269 Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Kan du gjøre signaturen din mindre, for den er irriterende å se på, den tar opp unødvendig mye plass på både Hardware.no sin server og det visuelle på skjermen. Takk. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 ikke hør på alshus du, syns det var en sjefaloinen signatur, den tok jo oxo bare 4559 byte da, ikke noe å klage over! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-05-19 14:58):Kan du gjøre signaturen din mindre, for den er irriterende å se på, den tar opp unødvendig mye plass på både Hardware.no sin server og det visuelle på skjermen. Takk. Den tar da ikke opp plass på hw.no sine servere. Bildet er jo bare en link som tar *regne regne* 270 bit dataplass. eller helt korrekt så tar den 432 bit. Nå vet jeg ikke hvilken clusterstørrelse hw.no har på sine server disker, men denne linken tar ikke mer enn en cluster, max 2. ::-:: flisespikkeren ::-:: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 er det så nøye da =) ? sånt er det bare å ta på privat melding, ikke fylle opp thread'n med sånt :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: oceana skrev (2002-05-20 23:17):er det så nøye da =) ? sånt er det bare å ta på privat melding, ikke fylle opp thread'n med sånt :smile: Synes det er gøy og se hva andre mener jeg. Derfor vihar et forum. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-05-19 14:58):Kan du gjøre signaturen din mindre, for den er irriterende å se på, den tar opp unødvendig mye plass på både Hardware.no sin server og det visuelle på skjermen. Takk. Det er ik Hardware sin server som blir belastet for bildet! Han har jo det på egen server da! bah! Og som xthal så så tar bildet KUN 4559 byte... Så... Alshus: WHINE WHINE! Ikkje irriter deg over SMÅ bagatller som ellers ikkje plager noen andre! Get a life! Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 16:06, maxmhz skrev:Det er ik Hardware sin server som blir belastet for bildet! Han har jo det på egen server da! bah! Og som xthal så så tar bildet KUN 4559 byte... Så... Alshus: WHINE WHINE! Ikkje irriter deg over SMÅ bagatller som ellers ikkje plager noen andre! Get a life! men så har du det att modem brukere vil (kanskje) irritere seg over at det går tregt å laste ned sia, men det har ikke så stor betydning ;o) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Seinest i går tror jeg det var, ba SirHartge (moderator) en eller annen fjerne et bilde i signaturen pga. de stakkars modem brukerne :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 16:06, maxmhz skrev:Det er ik Hardware sin server som blir belastet for bildet! Han har jo det på egen server da! bah! Og som xthal så så tar bildet KUN 4559 byte... Så... Alshus: WHINE WHINE! Ikkje irriter deg over SMÅ bagatller som ellers ikkje plager noen andre! Get a life! Det har noe med selvjustis å gjøre. Brukerne må passe på hverandre og ikke bare la moderatorene slite. Dersom flere opplyser om normer på forumet blir de som regel bedre respektert. Skal være enig i at argumentet om KiB er dårlig i denne saken, men signaturen er visuelt for stor. Å ha tekst+bilde er ingen god idé btw så er det fint om du kan moderere språket ditt i framtiden [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-29 18:55 ] Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Se på galleriene på http://www.moddin.net og http://www.koreamod.com det er folk som vet hva de driver med. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-05-20 01:17, olsen skrev:Den tar da ikke opp plass på hw.no sine servere. Bildet er jo bare en link som tar *regne regne* 270 bit dataplass. eller helt korrekt så tar den 432 bit. Nå vet jeg ikke hvilken clusterstørrelse hw.no har på sine server disker, men denne linken tar ikke mer enn en cluster, max 2. ::-:: flisespikkeren ::-:: Er enig med c.ahlhus. Prøv og ikke bruk bilder i siggen uansett hvor små de er. Det tar visuellt opp mye plass. Hvis det er 20 bilder på 4,5k i en tråd, så blir det 90k som lenger ikke er ubetydelig for en modem bruker. Det tar fort noen sekunder som er _helt_ unødvendige. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 ....ja :smile: kjiper'n for oss som sitter og sliter med modem hastighet konstant bortsett fra på skolen... Blir særlig slitsomt vis det spesielt er en veldig aktiv bruker som skriver mye i hver thread...da sliter modemet mitt hardt... 56K powah :sad: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: oceana skrev (2002-06-04 12:11):Blir særlig slitsomt vis det spesielt er en veldig aktiv bruker som skriver mye i hver thread...da sliter modemet mitt hardt... Da er det jo samme bildet, og det blir lastet ned en gang. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg syns det er greit med litt bilder. Har ISDN selv. Går fint hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå