kri84 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jaja, da hadde HD på min en mnd gamle Cl56 tatt kveld Kjempekoselig når sånt skjer.... Å siden den var så ny, hadde jeg ikke tatt backup av noe. Dermed mistet jeg alt. ARGH! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Og hva vil du at vi skal gjøre med det? Har den tatt helt kvelden, kanskje du kan redde ut innholdet, du har garanti. Ps. forklar litt mer rundt det.! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du har krav til å få ny pc dersom du har brukt pc'en til normalt bruk (ikke overklokket eller spilt fotball med den). Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet Det er bare rot!) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har du en stasjonær maskin ved siden av som du kan bruke til "redningsarbeid" om du får litt liv i den? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Og hva vil du at vi skal gjøre med det?Har den tatt helt kvelden, kanskje du kan redde ut innholdet, du har garanti. Ps. forklar litt mer rundt det.! Måtte bare få ut litt fustrasjon. Er ikke så mye å gjøre med det. Skal ringe Digital Impuls i morgen. Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Har du en stasjonær maskin ved siden av som du kan bruke til "redningsarbeid" om du får litt liv i den? Mvh kjello2 Jada, det har jeg. Men pc-en(Bærbare) klarer ikke å lese HD. Kommer bare opp "ikke lesbar disk" og når jeg prøver XP-cden så finner instalasjons programmet ingen HD. Kan jo selvfølgelig være hovedkortet som har streiket, men jeg ser det som størst sannsynlighet at det er HD. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet Det er bare rot!) IBAS er vel ikke akkurat så billige at det gjør noe.. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Dersom du har lyst til å prøve å fikse (diagnosere) den selv kan du jo skru den ut og prøve den i din stasjonære pc. Adapter kan du kjøpe bl.a her (komplett) Men det enkleste er nok å levere den inn og få den fikset/byttet. Sp+ Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du får koblet lappen til en annen pc, eller at du bruker en overgang for å lese disken i en annen pc, og du ikke klarer å hente ut info fra den på en "normal" måte, så kan du prøve å laste ned en demo av programmet GetDataBack laget av Runtime. Med dette programmet kan du muligens klare å redde ut data som du har "mistet". Prøv det først som demo, og virker det for deg kan du jo kjøpe en nøkkel fra Runtime sin hjemmeside. Kjøpte dette selv nå i høst, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet Det er bare rot!) IBAS er vel ikke akkurat så billige at det gjør noe.. Tenkte dersom det var noe veldig viktig, som statsbudjettet for eksempel... Endret 11. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 GetDataBack hentet fram 20-30GB for meg i vår. Genialt. Kan varmt anbefales! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Om ikke det hadde vært en laptop, ville jeg spurt om det var en ny maxtor disk du satt med ... Har inntrykk av at alle maxtor-disker kræsjer på rekke og rad. Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde ikke noe ekstremt viktig på den. Bare noen skole papirer, men dette går ann å skrive på nytt... Surt, men men. Sendte den inn til DI idag. Håper den kommer tilbake så fort som mulig. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde ikke noe ekstremt viktig på den. Bare noen skole papirer, men dette går ann å skrive på nytt... Surt, men men. Sendte den inn til DI idag. Håper den kommer tilbake så fort som mulig. Flyttes pga denne kategorien heter: Bærbare datamaskiner Spørsmål og diskusjon vedrørende bærbare datamaskiner og tilhørende utstyr. Vi er veldig aksepterende mtp hvilke slags tråder som får leve her, men dette ble rett og slett en frustrasjonspost som jeg mener ikke hører hjemme her da du verken har noe spørsmål eller ønsker om å motta hjelp med situasjonen fra oss andre brukere. Flytter dermed denne til Off Topic-Annet, da jeg er snill Hilsen ponke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skriv din hilsen her R.I.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå