Gå til innhold

HD tok kveld :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har krav til å få ny pc dersom du har brukt pc'en til normalt bruk (ikke overklokket eller spilt fotball med den). Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet :p Det er bare rot!)

Lenke til kommentar
Og hva vil du at vi skal gjøre med det?

Har den tatt helt kvelden, kanskje du kan redde ut innholdet, du har garanti.

Ps. forklar litt mer rundt det.!

Måtte bare få ut litt fustrasjon. Er ikke så mye å gjøre med det. Skal ringe Digital Impuls i morgen.

Lenke til kommentar
Har du en stasjonær maskin ved siden av som du kan bruke til "redningsarbeid" om du får litt liv i den?

Mvh kjello2

Jada, det har jeg. Men pc-en(Bærbare) klarer ikke å lese HD. Kommer bare opp "ikke lesbar disk" og når jeg prøver XP-cden så finner instalasjons programmet ingen HD. Kan jo selvfølgelig være hovedkortet som har streiket, men jeg ser det som størst sannsynlighet at det er HD.

Lenke til kommentar
Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet :p Det er bare rot!)

IBAS er vel ikke akkurat så billige at det gjør noe.. :)

Lenke til kommentar

Hvis du får koblet lappen til en annen pc, eller at du bruker en overgang for å lese disken i en annen pc, og du ikke klarer å hente ut info fra den på en "normal" måte, så kan du prøve å laste ned en demo av programmet GetDataBack laget av Runtime. Med dette programmet kan du muligens klare å redde ut data som du har "mistet". Prøv det først som demo, og virker det for deg kan du jo kjøpe en nøkkel fra Runtime sin hjemmeside.

Kjøpte dette selv nå i høst, og er strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Og dersom det var noe _veldig_ viktig på den kan du vel sende den inn til et sånt firma som finner ut hva som var på hdd'en før den ble ødelagt... (Regner ikke med at du forstår hva jeg har skrevet :p Det er bare rot!)

IBAS er vel ikke akkurat så billige at det gjør noe.. :)

Tenkte dersom det var noe veldig viktig, som statsbudjettet for eksempel...

:p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Hadde ikke noe ekstremt viktig på den. Bare noen skole papirer, men dette går ann å skrive på nytt... Surt, men men.

Sendte den inn til DI idag. Håper den kommer tilbake så fort som mulig.

Flyttes pga denne kategorien heter:

Bærbare datamaskiner

Spørsmål og diskusjon vedrørende bærbare datamaskiner og tilhørende utstyr.

Vi er veldig aksepterende mtp hvilke slags tråder som får leve her, men dette ble rett og slett en frustrasjonspost som jeg mener ikke hører hjemme her da du verken har noe spørsmål eller ønsker om å motta hjelp med situasjonen fra oss andre brukere.

Flytter dermed denne til Off Topic-Annet, da jeg er snill ;)

Hilsen ponke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...