Zenon. Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Har sp1 min ikke sp2 innstalert(og ja... æ har kjøp xp`en og) Har bare 1 disk som er over 137 gb og den e ekstern.... windos e på en 40 gb disk. Ka e LBA?? E ikke inne på så mye system ting, men e en jævel til å spille Lenke til kommentar
Zenon. Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmmm Fikk et spill instalert ..??..??..?? nå skjønner jeg ingen ting... først ingen så et, men ikke flere..... Lenke til kommentar
Tryll-Tryll Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du kan gå inn i regedit og endre følgende nøkkel: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\atapi\Parameters] "EnableBigLba"=dword:00000001 Dette løste problemet for meg. Lenke til kommentar
Zenon. Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan du forklare meir om biglba... finn den ikke inne der.... Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Du kan gå inn i regedit og endre følgende nøkkel: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\atapi\Parameters] "EnableBigLba"=dword:00000001 Dette løste problemet for meg. Kan du forklare meir om biglba...finn den ikke inne der.... Da jeg gikk inn i "regedit" fant jeg heller ikkje denne "koden" Mener du at han skal lage ein ny eller? hva slags i så fall? Endret 16. oktober 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Man trenger ikke denne registry entryen hverken i sp1 eller sp2 . Kun i gold versjonen (ingen sp) og ble anbefalt av MS for "testing purposes" grunnet en eldre atapi.sys driver. Og nøkkelen er en dword key . Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan det være så enkelt at du ikke har installert hovedkort drivere? Lenke til kommentar
Zenon. Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har funne feiln!!!! 1 stk ny rambrikke defekt!!!!! Hadde testet en og en rambrikke men hadde desverre brukt corrupte bin file... Dette probleme hadde også en kompis som har kjøpt ny innnmar til sin maskin og hadde også en ram brikke defekt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå