Gå til innhold

Får ikke innstalert spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du ikke nettopp stengt en helt lik tråd? Bare teit å lage en ny tråd om nøyaktig det samme.

 

Men jeg skal nå ikke rapportere deg, for jeg mener den forrige tråden ble stengt på helt idiotisk grunnlag. Det er langt mer effektivt å oppbevare images av ens CDer enn å måtte bytte CD hele tiden... Moderatorene gjør en tryneberegning (som jeg forøvrig er enig med, hehe) og antar at du har piratkopiert spillet. Dette er sikkert riktig, men tryneberegninger er i prinsippet FEIL!

Lenke til kommentar
Fikk du ikke nettopp stengt en helt lik tråd? Bare teit å lage en ny tråd om nøyaktig det samme.

 

Men jeg skal nå ikke rapportere deg, for jeg mener den forrige tråden ble stengt på helt idiotisk grunnlag. Det er langt mer effektivt å oppbevare images av ens CDer enn å måtte bytte CD hele tiden... Moderatorene gjør en tryneberegning (som jeg forøvrig er enig med, hehe) og antar at du har piratkopiert spillet. Dette er sikkert riktig, men tryneberegninger er i prinsippet FEIL!

Den forrige tråden ble da stengt på et veldig solid grunnlag.

 

Hadde han hatt originalen av spillet, ville han kunne installert med CD'en, eller i hvertfall laget en ny bin-fil. Værre er det ikke.

 

Er uansett unødvendig å lage massevis av identiske tråder.

Lenke til kommentar

Om jeg har pirat spill eller ikke er vel ikke va som er probleme eller??

 

Fikk dette etter at jeg byttet innmant... btw... ville d være så lurt å sende en pc full av "pirat spill" til bill gates da?? :hmm:

 

Og ja . alle bin filene mine virker ikke :hrm: Har oxo kjøp meg en ekstern hardisk som jeg har flytte alle bin filene mine til. Flere program har oxo stoppet å virke etter hvert som jeg reinsallerer og formatere... sistnevnte norton og nero :cry: Virker som d oxo kan være virus, men har kjørt virsucan fra maskin og online......

Lenke til kommentar
Har kjøpt d... Legger vell ikke spillet ut me kode og heile dritn da.... er ikke helt noob som du kan virke da!!!!! :thumbdown:

WTF er problemet hvis du har kjøpt spillene du har laget bin-filer av?

 

Den frekke tonen kan du legge fra deg med en gang, for den hjelper deg ingen vei.

 

Lag deg nye bin-filer hvis du absolutt MÅ ha spillene dine på harddisken. At det går ann :roll:

Lenke til kommentar

har lagd nye bin filer... og kjørt d fra plata og ingen ting fungere..... :no:

 

men me så mange "hyggelige" hjelpere som beskyller deg for piratkopiering starks man trenger hjelp og d er snakk om spill, gir jo innspirasjon til å spørre etter hjelp her fleire gang..... BTW funke f.eks dvd filma glimrenede me daementolls.... :ermm:

Endret av Zenon.
Lenke til kommentar

Står det i lisensen din, eller den "juridiske viss vasset du må godta" at du har lov til å lage og bruke kopier til eget bruk? Tviler. Du har kjøpt en lisens på å bruke plata. Ikke kopien. Deamon tools er et verktøy for å bruke ting illegalt (i henhold til eu og usa lov). D er bare en fjaselov vi har i norge som mulignes tillater deg å kopiere ... enn så lenge .... kan da ikke være lenge til den blir sendt på dynga og vi får eu lov.

 

uansett ... reinstaller ting, hjelper ikke det, reinstaller alt, hjelper ikke det ... da er det enten feil på alle pirat-image filene dine (til pass for deg ville gates ha sagt... eller bryr han seg?), eller feil med deg (som jeg også tror gates ikke bryr seg særlig med)

 

Du stiller et litt på kanten sprsm, men er enig, folk bør oppføre seg. Jeg kan da ikke se no frekkt i den mld du hadde ... hårsåre noen her er ... tydligvis vært en hard dag her .... uten msn og greier ....

Lenke til kommentar

Har reinstalert windos(15 gang) Formatert hd (13gang) Innstalert spille i andre foldere, lagd egene foldere, innstalert spille på andre hd`er, Innstaler windos på annen hd, men ingen ting fungere.... Har tilogme lånt samme spill hos en kompis (Og ja, d var en cd kjøpt og betalt den og!!! :yes: )og d funke fan ikke heller!!!!! :w00t:

 

Får opp error 1305: reading from file c:\program files\osv veryfi that the file exsist and that you can access it trykker jeg retry kommer samme feiln opp igjen etter en stund og så kommer: feature transfer error Error:-1603 fatal error during installation. cunsolt windos installer help(msi.chm) or msdn for more information

 

Nå er d like før jeg begynner å grine :cry::cry::cry::cry: Er lei av å plages, d hele startet trisdag i forgie uke.... så strake er d 1 ukes jubileum :cool::w00t::tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...