Gå til innhold

Spørsmål ang parabol

Anbefalte innlegg

Min mor skal flytte inn i et nytt hus og har da tenkt til å ha en parabol-tuner i stua. Hun har også lyst til å få inn de samme kanalene på soverommet. Finnes det noen mulighet der ute som gjør at hun kan gjøre dette UTEN og være avhenging av og se de samme kanalene på stua?? Slik at samboeren hennes kan se fotball i stua og hun da se noe annet på soverrommet.

Håper dere skjønnte hva jeg mente her og kommer med noen gode svar. Hun vil jo helst slippe og ha 2 abonnemang hos feks Canal Digital. :no:

Hilsen

Inspiron

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mor skal flytte inn i et nytt hus og har da tenkt til å ha en parabol-tuner i stua. Hun har også lyst til å få inn de samme kanalene på soverommet. Finnes det noen mulighet der ute som gjør at hun kan gjøre dette UTEN og være avhenging av og se de samme kanalene på stua?? Slik at samboeren hennes kan se fotball i stua og hun da se noe annet på soverrommet.

Håper dere skjønnte hva jeg mente her og kommer med noen gode svar. Hun vil jo helst slippe og ha 2 abonnemang hos feks Canal Digital. :no:

Hilsen

Inspiron

Da tror jeg du må ha 2 tuner koblet til hvær sitt hode , desverre.men du kan jo få samboern til og se på Analog antenne :D (fotballen altså)

Ville bestillt kabel jeg og puttet en CD tuner der det trengs...og på kabelen kan du se på feks. tv3 (fotball) men Viasat sport osv, må du ha Tuner til (Det går nesten bare golf der da menne)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...