inspiron73 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Min mor skal flytte inn i et nytt hus og har da tenkt til å ha en parabol-tuner i stua. Hun har også lyst til å få inn de samme kanalene på soverommet. Finnes det noen mulighet der ute som gjør at hun kan gjøre dette UTEN og være avhenging av og se de samme kanalene på stua?? Slik at samboeren hennes kan se fotball i stua og hun da se noe annet på soverrommet. Håper dere skjønnte hva jeg mente her og kommer med noen gode svar. Hun vil jo helst slippe og ha 2 abonnemang hos feks Canal Digital. Hilsen Inspiron Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Min mor skal flytte inn i et nytt hus og har da tenkt til å ha en parabol-tuner i stua. Hun har også lyst til å få inn de samme kanalene på soverommet. Finnes det noen mulighet der ute som gjør at hun kan gjøre dette UTEN og være avhenging av og se de samme kanalene på stua?? Slik at samboeren hennes kan se fotball i stua og hun da se noe annet på soverrommet. Håper dere skjønnte hva jeg mente her og kommer med noen gode svar. Hun vil jo helst slippe og ha 2 abonnemang hos feks Canal Digital. Hilsen Inspiron Da tror jeg du må ha 2 tuner koblet til hvær sitt hode , desverre.men du kan jo få samboern til og se på Analog antenne (fotballen altså) Ville bestillt kabel jeg og puttet en CD tuner der det trengs...og på kabelen kan du se på feks. tv3 (fotball) men Viasat sport osv, må du ha Tuner til (Det går nesten bare golf der da menne) Endret 11. oktober 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
ahvang Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan jo alltids prøve å snakke med CanalDigital om de har noen tilbud.. Kan jo hende de har "familyPack".. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er jo seff. bare og prøve da (Du kan jo snakke med viasat også,det er de som de STORE fotball kanalene ) Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 må ha 2 tunere og to abb. da ja.. (eller pirat da...) Men du trenger bare ei skål med 1. hode, hviss du splitter signala like etter antenna med en liten biltema sak.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 må ha 2 tunere og to abb. da ja.. (eller pirat da...) Men du trenger bare ei skål med 1. hode, hviss du splitter signala like etter antenna med en liten biltema sak.. switch ? Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 husker ikke hva det heter.. men splitter hvertfall signalet slik at man kan bruke to tunere samtidig... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mulig det , men da er du ikke uavhengi av hverandre ? Du trenger et hode til en tuner er det ikke så ? (ganske sikker) vis ikke blir vell signalet halvert, bedre med et hode til vær tuner eller 2 til vær, de koster ikke masse heller 170 kr for standar tror jeg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 må ha 2 tunere og to abb. da ja.. (eller pirat da...) prøv og ikke skriv om pirat kort ol. da blir posten bare stengt og trå starter vil ikke få svar på spm sitt (bare sier ifra ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå