Lifeform Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hvordan gjør jeg dette? Trenger jeg den ekstra USB-kabelen for å gjøre dette eller funker det minst like fint via Bluetooth? Endret 10. oktober 2004 av Lifeform Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Funker fint med blåtann Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Flott! :-) Hvordan gjør man dette da?? Endret 10. oktober 2004 av Lifeform Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Voldsomt hemmelighetsfulle "folk" plutselig skulle bli :-) For andre som skal gjøre dette, så fikk jeg det til ved å høyreklikke filen og velg "Send til ->" -> "Bluetooth-enhet". Fikk det faktisk til her i forgårs, men nå har Bluetoothen låst seg og jeg står på nytt fast. "Filoverføringen var mislykket" Noen som har peil på hvorfor dette skjer? Mulig å nullstille / "normalisere" dette på noe måte? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fant ut av dette også! Måtte bare restarte mobben så var alt i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå