King_Yngvar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det også, men spillet ender da og man får sikkert se en sluttvideo (forhåpentligvis mer avansert enn den i Medieval). Men jeg vet ikke helt, det ble ingen sluttvideo etter å ha klart et short campaign som Julii (erobre Gaul og 15 provs)... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hehe... Kunne ikke dy meg Men som sagt dør Octavianus Augustus i år 14 http://www.bredalsparken.dk/~soren-kretzsc...is__31_f_k.html Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når du har 50 provinser og Roma, så kommer det en liten cheezy film og litt musikk. Så står det victory og " Return To main Menu". Hvis du vil spelle videre etter seier, så kan du bare quicksave når victorydingsen kommer fram, så kan du loade den etterpå. Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei! Åsseen blir troppene større? Altså flere soldater i hver enkelt tropp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 LES manualen, eller let deg gjenom options i spillet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dette er ca. 20 gangen noen spør om det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Offtopic: Er ikke alt som står i manualen, det meste står kansje men ikke alt, og jeg liker ikke å lese igjennom manualer, så hvorfor bare ikke fortelle vis du vet når en spør? er vel ikke så vansklig? Edit: Og som moderatorene sier, unødvendig bruk av utropstegn. Denne posten er rettet til gunfreak19, vis noen ikke fikk med seg det, ikke ment å være drittsekk eller å kjefte men ville bare si det, vi spør her på forumet for å få hjelp. Værtfall jeg prøver å sjekke de fleste steder etter ting jeg lurer på å finner jeg ikke svar på mitt spørsmål spør jeg her på forumet. Endret 18. oktober 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 spillet slutter i år 14!! Alvorlig? Hva skjer når man kommer til år 14 da? Jesus blir fjortis Like mye fjortis som deg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei! Åsseen blir troppene større? Altså flere soldater i hver enkelt tropp. Du kan gjøre enhetene/unitsene/troppene dine større ved å gå inn på options i hovedmeny gå inn på grafikk innstillinger og velge huge eller lavere på unit scale. Og til dere andre som kjefter på hverandre her. ta det med ro. Er forsåvidt enig i at han kunne lest i manualen eller søkt på google eller på forumet what so ever. Men han kom hit spurte vennlig og hva får han til svar? Dette er 40ende gang noen spør om det. kan du ikke lete i manualen. Jeg synes at folk kan være litt hyggelige mot hverandre. Dette er normal folkeskikk og jeg synes at det er for dumt å svare slik. Det går ann å svare høflig når noen spør høflig. Så få litt folkeskikk inn i hodet så vil verden bli et bedre sted. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Offtopic: Og hvem er det du sikter til nå Orresnei? ikke meg håper jeg, jeg bare forklarte han ene fyren det samma som du sier noe, ble bare litt usikker på hvem du sikter til liksom.... hadde vært fint om du kunne sakt det Ontopic: Takker for alle informasjon hittil folkens, bra at vi hjelper hverandre og jeg må bare si at RTW er et konge spill Endret 18. oktober 2004 av remy5 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 spillet slutter i år 14!! Alvorlig? Hva skjer når man kommer til år 14 da? Jesus blir fjortis Like mye fjortis som deg? Det betviler jeg sterkt, iallefall når det er sent på natt og jeg blir overtrøtt Må bare beklage den kommentaren altså Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Offtopic: Og hvem er det du sikter til nå Orresnei? ikke meg håper jeg, jeg bare forklarte han ene fyren det samma som du sier noe,ble bare litt usikker på hvem du sikter til liksom.... hadde vært fint om du kunne sakt det Ontopic: Takker for alle informasjon hittil folkens, bra at vi hjelper hverandre og jeg må bare si at RTW er et konge spill Siktet igrunnen til gunfreak. Så ta det helt med ro. Lenke til kommentar
KoN_GM Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Activision\Rome - Total War\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt Viser klart at spillet avsluttet i år 14: "start_date -270 summer end_date 14 summer" Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 spillet slutter i år 14!! jesuse er jo ikke født i år 0 da.. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hmm. Hvorfor er save-knappen (og loade-knappen forsåvidt) bare grå hos meg? Klarer ikke save denne campaignen.. Irriterende! Tips? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hmm. Hvorfor er save-knappen (og loade-knappen forsåvidt) bare grå hos meg? Klarer ikke save denne campaignen.. Irriterende! Tips? Når du spiller proulogen får du ikke lov til å save med et første, du må spille lenge før du får save. Jeg gadd ikke å vente så jeg quita. Så når hun sier at du kan fortsette eller quite så er det vel egentlig bare å quite. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hmm. Hvorfor er save-knappen (og loade-knappen forsåvidt) bare grå hos meg? Klarer ikke save denne campaignen.. Irriterende! Tips? Når du spiller proulogen får du ikke lov til å save med et første, du må spille lenge før du får save. Jeg gadd ikke å vente så jeg quita. Så når hun sier at du kan fortsette eller quite så er det vel egentlig bare å quite. Ja, fant det ut nå. Spiller den ordentlige campaignen nå. Helt konge! Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Noen som forresten vet hvor screenshots blir lagret? Har ikke funnet den mappa enda... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Noen som forresten vet hvor screenshots blir lagret? Har ikke funnet den mappa enda.. Jeg finner dem i tga fila som er rett innen for rome mappa. Men det har vert noen klager angående dissa screenshottene.. Men de funker fint for meg. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Filen kan ikke åpnes... Mangler vel et program, alt var så mye greiere når screenshots bare ble lagra i en screenshots folder... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nå skal det sies at du sikkert kanne åpne word og få ut det siste screenshotet du tok. Litt tungvindt men det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå