Gå til innhold

Noe spørsmål anngående Rome: Total War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic: Er ikke alt som står i manualen, det meste står kansje men ikke alt, og jeg liker ikke å lese igjennom manualer, så hvorfor bare ikke fortelle vis du vet når en spør?

er vel ikke så vansklig? :)

Edit: Og som moderatorene sier, unødvendig bruk av utropstegn.

Denne posten er rettet til gunfreak19, vis noen ikke fikk med seg det, ikke ment å være drittsekk eller å kjefte men ville bare si det, vi spør her på forumet for å få hjelp. Værtfall jeg prøver å sjekke de fleste steder etter ting jeg lurer på å finner jeg ikke svar på mitt spørsmål spør jeg her på forumet.

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Hei! Åsseen blir troppene større? Altså flere soldater i hver enkelt tropp.

Du kan gjøre enhetene/unitsene/troppene dine større ved å gå inn på options i hovedmeny gå inn på grafikk innstillinger og velge huge eller lavere på unit scale.

Og til dere andre som kjefter på hverandre her. ta det med ro. Er forsåvidt enig i at han kunne lest i manualen eller søkt på google eller på forumet what so ever. Men han kom hit spurte vennlig og hva får han til svar?

Dette er 40ende gang noen spør om det. kan du ikke lete i manualen. Jeg synes at folk kan være litt hyggelige mot hverandre. Dette er normal folkeskikk og jeg synes at det er for dumt å svare slik. Det går ann å svare høflig når noen spør høflig.

Så få litt folkeskikk inn i hodet så vil verden bli et bedre sted.

Lenke til kommentar

Offtopic: Og hvem er det du sikter til nå Orresnei? ikke meg håper jeg, jeg bare forklarte han ene fyren det samma som du sier noe,

ble bare litt usikker på hvem du sikter til liksom.... hadde vært fint om du kunne sakt det :)

Ontopic: Takker for alle informasjon hittil folkens, bra at vi hjelper hverandre :) og jeg må bare si at RTW er et konge spill :w00t:

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Offtopic: Og hvem er det du sikter til nå Orresnei? ikke meg håper jeg, jeg bare forklarte han ene fyren det samma som du sier noe,

ble bare litt usikker på hvem du sikter til liksom.... hadde vært fint om du kunne sakt det :)

Ontopic: Takker for alle informasjon hittil folkens, bra at vi hjelper hverandre :) og jeg må bare si at RTW er et konge spill :w00t:

Siktet igrunnen til gunfreak. Så ta det helt med ro. ;)

Lenke til kommentar
Hmm. Hvorfor er save-knappen (og loade-knappen forsåvidt) bare grå hos meg? Klarer ikke save denne campaignen.. Irriterende! Tips?

Når du spiller proulogen får du ikke lov til å save med et første, du må spille lenge før du får save. Jeg gadd ikke å vente så jeg quita. Så når hun sier at du kan fortsette eller quite så er det vel egentlig bare å quite.

Lenke til kommentar
Hmm. Hvorfor er save-knappen (og loade-knappen forsåvidt) bare grå hos meg? Klarer ikke save denne campaignen.. Irriterende! Tips?

Når du spiller proulogen får du ikke lov til å save med et første, du må spille lenge før du får save. Jeg gadd ikke å vente så jeg quita. Så når hun sier at du kan fortsette eller quite så er det vel egentlig bare å quite.

Ja, fant det ut nå. Spiller den ordentlige campaignen nå. Helt konge!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...