shaho Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSATI1 Det er snakk om denne takk for svar Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSATI1 Det er snakk om denne takk for svar jepp. har den selv og den fungerer utmerket Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det finnes mange VGA kjølere for Radeon 9800, men har aldri fått med meg hvilken av dem som gir best kjøling.. Noen som vet? Lurer også på hva som er den ultimate viften til 9800 som kan bli kjøpt, uansett pris og om det er thermaltake eller Silencer... Lenke til kommentar
TJ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 VGA-silencer er vel kjent for å være best. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 VGA-silencer er vel kjent for å være best. ok. Men hvilken av VGA silencerene mener du? Jeg har nå "VGA Silencer" (altså uten tall) mener du denne er best? Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 VGA-silencer er vel kjent for å være best. ok. Men hvilken av VGA silencerene mener du? Jeg har nå "VGA Silencer" (altså uten tall) mener du denne er best? har prøvd et par forskjellige kjølere, men synes den i linken over er best. den er stille samt at den trekker varmen helt ut fra kabinettet Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 VGA-silencer er vel kjent for å være best. ok. Men hvilken av VGA silencerene mener du? Jeg har nå "VGA Silencer" (altså uten tall) mener du denne er best? har prøvd et par forskjellige kjølere, men synes den i linken over er best. den er stille samt at den trekker varmen helt ut fra kabinettet det gjør da VGA Silencer "0" også da... Noen som vet hvilken som kjøler best? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) EDIT: Savner slett-knappen... Endret 10. oktober 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) VGA-silencer er vel kjent for å være best. Kommer litt ann på hva man regner som best... Thermatake Giant 3... Kraftigere Zalman sin heatpipe løsning... Stillere EDIT: Silencer er nok best som en blanding... Endret 10. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå