TST Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er nå gått rett i overkant av ett år siden vi opprettet en kategori for Total War-spillene under "Spillforum - for de mest omdiskuterte", uten at det har tatt av i noen grad. De siste 90 dagene har det bare vært aktivitet i 25 tråder. De aller fleste av disse trådene er nyopprettet, med få innlegg. Derfor ser vi oss nødt til å fjerne denne kategorien om kort tid, med mindre noen har har noen argumenter i motsatt retning. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Tja.. Nå kommer det jo nyheter om nytt Total War -spill om ikke så lenge, og tror nok en del tråder vil gjenoppstå da, for interessen til å ha kategorien blant vi som spiller det er i alle fall stor. Men ja, nå er det jo ganske inaktivt der, men aktiviteten vil nok ta seg opp igjen til neste spill, og jeg vet ikke hvorvidt dere er interressert i å ta bort en spillkategori for senere å opprette den igjen. Men joda, jeg ser poenget ditt, og jeg er takknemlig for at vi fikk kategorien i det hele tatt (etter mye masing). Men jeg vil altså ikke ha den fjernet.. Men om du syns den må det, må jeg vel nesten bøye meg i støvet anyway.. EDIT: Legge til alle tråder i favoritter... EDIT: Forresten.. Hvordan kan du påstå at det ikke har tatt av i noen grad? Helt i starten var det kanskje 12 tråder, noen dager etterpå var vi faktisk oppe i 100 aktive tråder, og slik forble det en god stund. Det er helt klart at det ble startet mange nye tråder nettopp fordi det fikk sin egen kategori.. Og husk på at dette er ikke WOW, hvor det kommer folk hele tiden, hvor det stadig kommer nye områder, og folk stadig kan spørre nye spørsmål etter hvert som det kommer nye ting hele tiden. Jeg syns at tatt i betraktning at dette tross alt er et strategispill, har denne kategorien faktisk tatt veldig av i forhold til det man kunne vente seg (og i forhold til det du ventet deg). Syns det er/var for mye sktespill og onlinespill som får gleden av spillkategoriene, og jeg syns dere skal ta med i betraktningen hvilken type spill det er, før dere sier at kun 20 tråder ikke er nok til opprette en kategori, når dere så hva en kategori faktisk kan gjøre med et spill, det blir jo opprettet en haug med tråder.. Jaja, det var det jeg hadde å si for denne gang, angående dette.. Fjern den hvertfall ikke før om 3-4 dager da, er du snill. Liker nemlig å få beskjed først, så den ikke plutselig er borte.. Endret 12. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg mener at vi kan beholde kategorien. Jeg syns den er god å ha som referanse osv til spillene. Er det noen ulempe for folka bak forumet at den eksisterer? Endret 12. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er det egentlig det...? Dere kan jo bare sette opp default på hvor mange dager gamle tråder som skal vises.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvis vi skal beholde Total War-kategorien, med den lave aktiviteten det her vært lenge nå, så er det vanskelig å si nei til opprettelser av kategorier for andre spillserier med tilsvarende dårlig aktivitet. Diskusjonen om hvorvidt noe blir populært hvis kategorien opprettes, eller beholdes litt til fordi "det kommer flere spill" har vi vært gjennom før, og motbevist mange ganger. Blant annet med nettopp denne kategorien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jaja, det blir et trist farvel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvis vi skal beholde Total War-kategorien, med den lave aktiviteten det her vært lenge nå, så er det vanskelig å si nei til opprettelser av kategorier for andre spillserier med tilsvarende dårlig aktivitet. Diskusjonen om hvorvidt noe blir populært hvis kategorien opprettes, eller beholdes litt til fordi "det kommer flere spill" har vi vært gjennom før, og motbevist mange ganger. Blant annet med nettopp denne kategorien. 5431059[/snapback] HVA? Forsvinner Total War-kategorien? NOOO!! *Prøve og poste der* Jaja, det blir et trist farvel sad.gif Vel, vi får vel prøve og overleve, uten vårt daglige brød , dette blir et skikkelig trist farvel! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 *Spamme kategorien med meningsløse innlegg* :!: Vel. Vi har desverre komt til det punktet da vi ikke lenger hadde så mye å poste om. Dette er svært beklagelig og jeg skulle ænske at vi fortsatt kunne hatt kategorien. Men så er nå TST en gang sjefen her så han bestemmer. Når sant skal sies må jeg si at vi har vært for flinke! Bare tenk over det. Jeg kan ikke huske at det har vært en eneste meningsløs tråd i den kategorien, ikke en! Det sier jo litt om medlemmene som var aktive i kategorien og som forhåpentligvis likte den like godt som meg. Jeg var jo i den stund en aktiv forkjemper for egen Total War-kategori og jammen meg fikk vi det ikke i gjennom. Det er egentlig litt synd at den nå skal stenges etter all den tid vi hadde den, men jeg ser meg svært fornøyd med TST som gidde sin tilatelse til en slik tråd den gangen og har ikke noen problemer med at han da også stenger den igjen. Snorre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ad rem Joda, jeg forstår deg TST, jeg gjør det, jeg vil bare ikke innse det, når jeg liker spillet selv . Og som Snorre sa: den kategorien der har virkerlig vært en koselig kategori, vi har alltid hatt fine diskusjooner og ikke noe særlig med tulleinnlegg. Syns vi skal få litt skikkelig ros TST, og en liten ekstra blomst til meg, for at jeg faktisk fikk rett den gangen . Men ja.. Greit da.. Om det skal være på den måten.. Jeg kommer seriøst til å legge inn alle gode gamle tråder fra den katgorien inn i favoritter det syns jeg de fortjener . Men selv om kategorien er så å si dømt vil vi jo ikke slutte å elske disse spillene, og vi vil fortsette å diskutere spillet i trådene, for spillene liker vi jo enda! amor vincit omnia TSP - ad utrumque paratus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis vi skal beholde Total War-kategorien, med den lave aktiviteten det her vært lenge nå, så er det vanskelig å si nei til opprettelser av kategorier for andre spillserier med tilsvarende dårlig aktivitet. Diskusjonen om hvorvidt noe blir populært hvis kategorien opprettes, eller beholdes litt til fordi "det kommer flere spill" har vi vært gjennom før, og motbevist mange ganger. Blant annet med nettopp denne kategorien. 5431059[/snapback] NÅ, er det skikkelig mye aktivitet der! Det er vel 100-200 (muligens 300) poster på under en dag i den delen av forumet. *Håpe på fortsatt eksistens* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ja, jeg håper virkelig ikke at denne kategorien forsvinner, nå som aktiviteten har tatt seg veldig bra opp. Total War-kategorien er "hjemme" for meg her på forumet Edit: *lese om setningsoppbygging* Endret 22. januar 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er forumstyrets holdninger til dette nå? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Stenge den i løpet av kort tid ja? Det har jo gått en god stund nå siden du sa dette TST. Kunne vært interessant å få vite om den skal stenges eller ikke. Nå går jeg bare rundt og venter på at det skal skje. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Da måtte de i så fall stengt følgende kategorier i samme slengen: The Elder Scrolls, Star Wars, Half-life, Guild Wars og Far Cry. Så jeg tviler på at det skjer nå. Kanskje om 30 dager, men slik aktiviteten er der nå skulle ikke noe tilsi at den burde bli stengt nå. EDIT: Er forresten veldig glad for at Medieval ble kunngjort, når det ble. For ellers ville ikke aktiviteten økt så mye nå. EDIT2: Forresten TST, kunne du være så snill og fjerne denne avstemningen? Gikk visst ikke ann for Snorre å fjerne bare endre. Og vi har en del nye alternativer som skal bli lagt til.. Takker på forhånd. Endret 22. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva er forumstyrets holdninger til dette nå? 5479854[/snapback] Det er ikke opp til forumstyret hvordan forumstrukturen til Gamer.no bygges opp. Det står de ansvarlige bak Gamer.no for selv. Det hele er såre enkelt. Så lenge det er aktivitet nok til å forsvare egen kategori, så blir den stående. Det inkluderer naturligvis ikke ren spam, eller småprat, i ren desperasjon for å beholde en kategori. Stenge den i løpet av kort tid ja? Det har jo gått en god stund nå siden du sa dette TST. Kunne vært interessant å få vite om den skal stenges eller ikke. Nå går jeg bare rundt og venter på at det skal skje. 5479996[/snapback] Jeg lar den stå litt til, ettersom dere har vært flinke å holde den i aktivitet den siste tiden. Kanskje dere hadde litt flaks denne gangen med hensyn til annonseringen av Medieval 2: Total War. Vi får se hvor lenge det varer. Forresten TST, kunne du være så snill og fjerne denne avstemningen? Gikk visst ikke ann for Snorre å fjerne bare endre. Og vi har en del nye alternativer som skal bli lagt til.. Takker på forhånd. Skal den fjernes, eller endres? Usikker på hva du mener her. Send meg PM på hva du ønsker jeg skal gjøre. Jeg anser meg nå ferdig med dette temaet inntil videre, og stenger derfor denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg