bujk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er på jakt etter en veske/mappe til min lillle pc, har søkt en god del på nettet og det eneste jeg fant var hos apple, men syns de er litt dyre. Skal ha en veske/mappe som passer akkurat til pcen (12") trenger ikke en som kan romme en 15" liksom. Noen som vet hvor man for tak i dette? takker for svar!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Vet ikke ,men et tips kunne være og se på vanlige dokumentmapper disse finnst jo i forskjellige størrelser og tykkelser . Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skulle hatt noe sånt jeg også. Men, helst en tynn mappe jeg bare kunne hatt rundt maskinen når den ligger sammen med masse rot i ryggsekken. Har allerede klart å få et par heftige riper på lokket. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, kanskje jeg skal se etter det. Dere som har ultraportable pcer hva slags veske/mapper bruker dere til deres pcer? Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har sett en del etter dette for noen jeg kjenner, virker klin umulig å finne (spes. til widescreen 12"). Mulig løstning; veske fra KappAhl (note: dette var en veninne ). Lenke til kommentar
bujk Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Kan evt også bruke en veske som rommer en 13" det går greit men ikke no større enn det. fant denne som jeg syns så grei ut, men litt stor. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30881 Snekker`n: Noen tips for hvor jeg kan se etter dokument mapper? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja alle plasser de selger kofferter og sånt , bokhandler bruker å ha disse så det er neppe problem å finne . Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg hadde en slik mappe (uten håndtak eller siderom eller noe) til min 12" iBook en gang. Den var laget av en av de vanlige koffert/flybag produsentene, og ble kjøpt i en forretning for reiseutstyr. Geir Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 www.crumplerstore.no Fins også noen på applestore "Tucano second skin" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 www.crumplerstore.noFins også noen på applestore "Tucano second skin" Der var det mange fine. Takk for tipset. :-) Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har ein belkin bæreveske som kun rommer min 14". (Og om eg diller litt, strømforsyningen også. Ja, den er ganske liten, ja ) Belkin pleier å ha bra utvalg, men lite som selges i Norge. Hadde flaks som fant ei på mpx.no... Usikker på om dei også har for 12"ere... Lenke til kommentar
bujk Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 er det denne du har? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30881 Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er det denne du har? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30881 correctus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå