Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gunnen for at ikke ford..noz ikke kan svara er fordi han er blitt utestengt,han aner ikke sjøl va han har gjort.

så vist moderator kan svare på hvorfor han blei kastet ut så hadde ford..noz blitt gladere!

Tja det må vel en moderator kunne sjekke opp vil jeg tro , så litt gjennom postene hans og kunne ikke finne noe feil der .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er 2 mods pluss meg som leser nå, svar på hva han har gjort da.

Tror det kan blir bra, men putt leds bak det dekselet, gir noen lunde samme effetc som den lian li kassa, utrolig fet, men tror ikke du klarer å gjøre det like bra, det derre lysere jo lenger ned greiene er sikkert vanskelig(husker ikke om det var mørkere men hoo kers?) :!:

Endret av hba
Lenke til kommentar

VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM DISSER Q_TEC KABINETTER!

Hvor mange av dere har erfaringer?

Det er få av dere. Selv om dere hører ræva tilbake meldinger om q-tec, så er det mest psu. De kan jeg bekrefte at suger. Trådstarter selv sakt at han ikke bruker q-tec psuen som fulgte med.

Jeg har selv et q-tec kabinett stående til litt små moding. De funker faktisk ganske bra til det.

Jeg har også hørt at det ikke er spesielt "stabile" i rammen, men mitt er stødig som et fjell.

Så alle dere som bare sier det dere har hørt, ike si det! Det kan regnes som spam.

Beglager får at jeg bruker kraftige ord.

Lenke til kommentar

Okei, visst han fortsatt er utestengt så vil jeg si en ting! Kan vi ikke slutte og si meninger om det kabinettet eller fek.s det kabinettet er ikke så ille, visst du ikke liker worklogen så håll deg unna den da! Man leser ikke en worklog man syns er kjedlig, så si heller positivie ting! OK ?

Pcgutten ;) Btw: Ford.NoZ: Har du tenkt på vannkjøling ?

Endret av pcgutten
Lenke til kommentar

Hadde hørt mye bra fra andre som bor her på d gudsforlatte stedet om kabinettet! Men som jeg forstår så holder han på med å fixe og modder med kabinettet. Får høre seinere i dag når man kommer hjem fra skolen.... kanskje man kan få en update hvis han enda er utestengt!

Lenke til kommentar
VIKTIG MELDING TIL ALLE SOM DISSER Q_TEC KABINETTER!

Hvor mange av dere har erfaringer?

Det er få av dere. Selv om dere hører ræva tilbake meldinger om q-tec, så er det mest psu. De kan jeg bekrefte at suger. Trådstarter selv sakt at han ikke bruker q-tec psuen som fulgte med.

Jeg har selv et q-tec kabinett stående til litt små moding. De funker faktisk ganske bra til det.

Jeg har også hørt at det ikke er spesielt "stabile" i rammen, men mitt er stødig som et fjell.

Så alle dere som bare sier det dere har hørt, ike si det! Det kan regnes som spam.

Beglager får at jeg bruker kraftige ord.

unskyld. syns bare det kabinettet er stygt. men blir sikkert mye bedre etter litt modding :thumbup:

Lenke til kommentar

Mr. Marius Berg! Kom igjenn!

Du har kanskje tid til å arangsjere Norges verste ulovelige "svarte" LAN! :yucky: "PhanterLAN" :yucky:

Men har ikkje tid til enkel CaseMod? Du veit godt at i Øksnes (Verdens kjedeligste plass) har man tid til det meste.... :tease:

Du kan alltis lage deg nytt brukernavn, og legge inn ved hjelp av en anna konto...

Lykke til, hvis du en gang kommer deg noen vei?

Endret av DjKs
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...