Sigga Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvor blir det av workloggen? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ikke vær så negative på grunn av at det er et qtec kabinett han skal modde. jeg persjonlig har ike noe i mot kabinetene til qtec men strønforsjyningene der i mot Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det fins jo billigere kabisser enn q-tec Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 har ikke fådt tid til og oppdatere fordi vi har en haue vis av innleveringer til skolen!...kommer med updates så fort jeg får tid... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan bli spennende, q-tec er jo lett å modde og da.. Stålet er så tynt vett.. utrolig lett og bøye. gleder meg til bilder.. lykke til mvh ballemann Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes folk er slemme her.. q-tec er kanskje ikke verdens beste kabinetter, men de funker. Bare vent til jeg kommer igang med min worklogg, da skal dere se et stygt kabinett! det er mere rasert enn en q-tec kan bli! Så synes dere skal oppføre dere! Jeg gleder meg til å se hva du fårtil. hva med å skjæreut "q-tec skills" i siden? hadde vært litt fun, siden alle sammen disser q-tec Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kan jo skjære ut noe i toppen, veit ikke hvor "nerd" du er med dremelen jeg, men se på www.microplex.no - casemods - etches. Print ut og kutt i vei. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hva med å ta en stygg farge(rosa), å skriv q-tec power på siden av kabinettet, eller du kan bruke dremmelen din til å skjre det ut Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 er det noe framgang her eller? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ta nu å plokk nån båbbelura i fjæra å lim på. :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Synest det var mye flaming her , er det enkelte som synest de har for lav% på advarselsstatistikken sin Merkelig at ikke enhver kan få ha det den ønsker uten å bli hetset av andre , de som hetser har vel neppe betalt for sitt utstyr selv , men vært hos mamma eller pappa og spurt pent Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hahaha.. jeg har ikke fått noe av mamma .. har spart lenge for denne pcn min . Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mer modding. Mindre skole. Det er snakk om prioiteringer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg hadde det kabinettet der før. Jeg tok av det sølvfargede dekselet og klippet hull i plata bak den. Så festet jeg en slik en bak det sølvfargede (som forøvrig var blitt sort:P) dekselet, slik at det løste ut av hullene på dekselet.. Det ble utrolig bra, så det er en ide å gjøre;) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det eneste som er dårlig med q-tec er at psu´ene griller maskin! Hva mener du med det?? Har samme kabinett som deg og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ikke mobb det kabbiset der, det er jo en drømm i forhold til hva jeg har. Ikke alle har råd til nyeste Lian Li cabbis som de kan modde , og ikke alle har lyst på et heller, det er jo det som er gleden med å modde, å ta noe vanlig und fabrikert og gjøre det til noe som er personlig og pent å se på, eller har jeg misforstått poenget med forumet? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) jeg bare lurer . på hva som er vitsen med å starte en worklog når det ikke sjer noe får 2 uker senere ? folk blir bare leie av å vente. Endret 24. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva med å ta ut den sølvdriten og sette inn matt plexiglass, med lys bak og logo inngravert? Også pyntelist i chrom eller noe sånt? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 gunnen for at ikke ford..noz ikke kan svara er fordi han er blitt utestengt,han aner ikke sjøl va han har gjort. så vist moderator kan svare på hvorfor han blei kastet ut så hadde ford..noz blitt gladere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå