FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) halloen. nå skal jeg starte på Q-Tec Kabinettet mitt,det første jeg har tenkt på er akvarium på sidedøra: - det er den første tanken til nu! skal fikse noen bildeer av maskin som sån den ser ut nu! Endret 10. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) æsj, q-tec det er sikkert din personlige mening,men du kommer sikkkert til og synes det ikke er så ÆSJ når jeg er ferdig med det! har vurdert og lakkere det gråe som er på fronten svart! Endret 10. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
razer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 har vurdert og lakkere det gråe som er på fronten svart! damn, villt!! Neida, blir sikkert bra Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) det røde rundt på fronten er en rød neon wire som jeg skal montere dær! hva er best å bruke vis man skal montere det sånn? Endret 10. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Q-tec...jaja... Good luck sier jeg bare Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 æsj, q-tec det er sikkert din personlige mening,men du kommer sikkkert til og synes det ikke er så ÆSJ når jeg er ferdig med det! har vurdert og lakkere det gråe som er på fronten svart! vi får vente å se da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Synest det var en veldig "ovenfra og ned" holdning her Enhver må få lov å ha det kabinettet en ønsker og kan hende noen er så økonomisk bevist at de setter penger foran stas . Dessuten er slettes ikke det kabinettet så ille som dere vil ha det til Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Synest det var en veldig "ovenfra og ned" holdning her Enhver må få lov å ha det kabinettet en ønsker og kan hende noen er så økonomisk bevist at de setter penger foran stas . Dessuten er slettes ikke det kabinettet så ille som dere vil ha det til AMEN! edit : i enhver post han har snakka om det kabisset har folk svart med dritt. Endret 10. oktober 2004 av I_love_AMD64 ^^ Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Når han sier "Q-tec ÆSJ" så etter min mening så mener jeg at qtec er litt dårlig grunnet oppsettet dems inni kabinettet, kabinettet i seg selv er ikke så værst det. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Synest det var en veldig "ovenfra og ned" holdning her Enhver må få lov å ha det kabinettet en ønsker og kan hende noen er så økonomisk bevist at de setter penger foran stas . Dessuten er slettes ikke det kabinettet så ille som dere vil ha det til det hva bra sagt det myreværing! selv jeg er en myreværing. over til worklogen. har bestilt en del i fra microplex! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBB30 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBK http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBL30 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBTSBB får sikkert gjort noe før dette kommer! den neon wire tingen som jeg viste dere på et bilde,hva er best å feste det med? Endret 14. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg hadde det samme kabinettet før og det er faktisk meget bra. Q-tec har kanskje mange dårlige ting å vise, men pris/kvalitetsforholdet på det kabinettet er enestående. Uansett, lykke til. Neonwire kan kanskje festes med meget små menger lim fra limpistol? Kontaktlim? Du kan legge en katode eller sette leds bak de hullene i front. Det ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 hadde tenkt å sette et sånt 10 cm lys nede me hullene,men når jeg koblett det opp så kortslutet lyset! hadde det vore bedre vist jeg hadde lakket det gråe på fronten rødt? Lenke til kommentar
Detector Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hmm.. q-tec ja.. Good luck! U need it.. Q-tec er en ganske billig kabinett, men den er også veldig dårlig da, men men... man vet aldri.. kanskje er du den som klarer å endre på det... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 det eneste som er dårlig med q-tec er at psu´ene griller maskin! Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 tenkte jeg skulle ha en logo på kabbisn min,noen som har en idé? i morgen blir det kansje updates! Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skal følge med på denne Har det samme kabinettet selv. Kansje jeg får noen ideer Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) noen som har en Idé om hva jeg kan gjøre..(skjere,lakere,montere osv)..? Endret 11. oktober 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 i morgen blir det update på hva som kommer til og skje.skal hente ut n pakke med diverse saker og ting.så skal det moddes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå