Gainwardseifer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hei, har Radeon 9800 Pro, å lurte på en ting, Burde jeg gå for, Omega driverne, eller Catalyst? Når jeg brukte Catalyst, i swg( Starwars galaxies) lagga det som pokker. Men tilbake til spørsmålet, Hvilken driver er best, og hvilken burde jeg bruke PS: Hovedkort: abit-7 skjermkort: Ati Radeon 9800 pro 128 mb ram CPU: 3.0Ghz ram: 512(får en ny brikke no i Oktober) Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 det er vel ikkje så stor forskjell. eg syns kanskje at omega yter litt betre. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det har variert en del tiligere, men akkurat nå, hva er best av de nyeste Catalyst vs nyeste Omega? Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Etter jeg la inn omerga drivere har jeg altid brukt dem, ikke stor forskjell på dem ytelsesmessig.. Jeg vil egetlig si det er smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå