Gå til innhold

Latterlig oppsumering av itavisen (OutRun 2)

Rubex

Anbefalte innlegg

Da jeg leste denne andmeldelsen av OutRun 2 begynte jeg virkelig å lure..... Hvordan er det setter krav til spill?

Jeg mener.... Se hva spillet har fått trekk for. "Ikke Burnout 3" :wallbash: Selvfølgelig er det ikke burnout 3... Man må da være ganske sløkket dersom man trekker ett spill i en andmeldelse fordi det ikker er et annet spill.... :ermm:

Og så til hva det har fått skryt for. "OutRun". Etter min mening blir det for dumt å gi ett spill "+" fordi det er akkurat det spillet. Akkurat som å si: Nei vi gir HL2 10/10 fordi det er HL2. Dersom det hadde vert ett nytt og ukjent spill hadde det bare fått 9/10.

Etter min mening så er dette den mest elendige vurderingen av ett spill som jeg vet om..... eller hva mener dere?

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som menes med "Ikke Burnout 3", er nok at spillet er bra, men ikke like bra som Burnout 3 ;)

Det er akkurat det jeg mener.... OutRun 2 skal ikke trekkes fordi det ikke er like bra som ett annet spill.

Og det er oppsumeringen jeg ikke liker bare som det er sagt. Selve anmeldelsen er en annen sak.

EDIT: Da har jeg forandret emnetittelen til noe mer korrekt.

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Det er ikkje bare dette spillet som har dumme oppsumeringer i itavisen.

Splintercell fekk minus for at "Det tar slutt"

Det er ikkje vits å kjøpe eit spill som tar slutt :!: Nesten alle spill tar slutt bortsett fra sims-serien.

Så dei har altså samenligna splintercell og sims :hmm:

Lenke til kommentar

Åh, bynn å grin `a! :cry:

" Tåpelig å trekke for..."

At anmelderen skriver en minus i margen med teksten "Ikke Burnout 3" er da bare ment som en uhøytidelig sidekommentar som peker på, som anmelderen også skriver i selve anmeldelsen, at Outrun 2 havner litt i skyggen av et bilspill som de siste ukene, etter utgivelse for kort tid siden, har høstet omtrent utelukkende 90%+- anmeldelser, nettopp Burnout 3...

Denne "minusen" er ikke ment å bli tatt så forbanna bokstavelig...

(Minus bøyd i h.k, grammatikalsk frihet)

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...