Rubex Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Da jeg leste denne andmeldelsen av OutRun 2 begynte jeg virkelig å lure..... Hvordan er det setter krav til spill? Jeg mener.... Se hva spillet har fått trekk for. "Ikke Burnout 3" Selvfølgelig er det ikke burnout 3... Man må da være ganske sløkket dersom man trekker ett spill i en andmeldelse fordi det ikker er et annet spill.... Og så til hva det har fått skryt for. "OutRun". Etter min mening blir det for dumt å gi ett spill "+" fordi det er akkurat det spillet. Akkurat som å si: Nei vi gir HL2 10/10 fordi det er HL2. Dersom det hadde vert ett nytt og ukjent spill hadde det bare fått 9/10. Etter min mening så er dette den mest elendige vurderingen av ett spill som jeg vet om..... eller hva mener dere? Endret 10. oktober 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har du lest hele omtalen, eller bare den oppsummeringen i margen? Lenke til kommentar
AleXzorZ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 :!: Helt enig med deg der du, ganske dumt ! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg heller også til å tro at du kun har lest oppsummeringen i margen. Dette var faktisk ingen dårlig anmeldelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Outrun 2? Jeg husker jeg hadde enern på Commodore 64 jo! Det fulgte tilogmed en musikkassett med soundtracket på Var noe av den feteste C64-musikken det. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hmmm... ser ikke noe galt med denne omtalen her... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja det er oppsumeringen i margen jeg henviser til..... Det er jo under oppsumeringen de viser til hva som er hovedmomentene som trekker spillet opp og ned. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja det er oppsumeringen i margen jeg henviser til..... Det er jo under oppsumeringen de viser til hva som er hovedmomentene som trekker spillet opp og ned. Da ville jeg ha forandret emnetittelen din til "Latterlig oppsumering av itavisen (OutRun 2), siden du ikke prater om anmeldelsen i seg selv. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Selve annmeldelsen var jo god, ikke no galt med oppsumeringen heller. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det som menes med "Ikke Burnout 3", er nok at spillet er bra, men ikke like bra som Burnout 3 Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kan ikke kalle anmeldelsen latterlig for at de trekker opp spillet for at det er det spillet. Men akuratt det va litt teit Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Det som menes med "Ikke Burnout 3", er nok at spillet er bra, men ikke like bra som Burnout 3 Det er akkurat det jeg mener.... OutRun 2 skal ikke trekkes fordi det ikke er like bra som ett annet spill. Og det er oppsumeringen jeg ikke liker bare som det er sagt. Selve anmeldelsen er en annen sak. EDIT: Da har jeg forandret emnetittelen til noe mer korrekt. Endret 10. oktober 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er jo helt vanlig å sammenligne spill i samme sjanger. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er jo helt vanlig å sammenligne spill i samme sjanger. De har ikke sammenlignet spillene.... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så kan vi ta en omtale av Burnout 3 da, den har garantert ikke fått + for Nostalgi. Fikk faktisk lyst til å spille dette her, men gidder nok ikke kjøpe en x-box kun for dette spillet... Lenke til kommentar
Avt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er ikkje bare dette spillet som har dumme oppsumeringer i itavisen. Splintercell fekk minus for at "Det tar slutt" Det er ikkje vits å kjøpe eit spill som tar slutt :!: Nesten alle spill tar slutt bortsett fra sims-serien. Så dei har altså samenligna splintercell og sims Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Åh, bynn å grin `a! " Tåpelig å trekke for..." At anmelderen skriver en minus i margen med teksten "Ikke Burnout 3" er da bare ment som en uhøytidelig sidekommentar som peker på, som anmelderen også skriver i selve anmeldelsen, at Outrun 2 havner litt i skyggen av et bilspill som de siste ukene, etter utgivelse for kort tid siden, har høstet omtrent utelukkende 90%+- anmeldelser, nettopp Burnout 3... Denne "minusen" er ikke ment å bli tatt så forbanna bokstavelig... (Minus bøyd i h.k, grammatikalsk frihet) Endret 11. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå