Korde Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg var utrolig uheldig... Istedet for 12v-adapteren som fulgte med HD'n, så var jeg uheldig å bruke en 19v-adapter(BærbarPC'ns adapter). (Maxtor 200gb USB/Firewire) Den starter ikke nå som jeg bruker adapteren. Så spørsmålet mitt er; selv om BærbarHD'n ikke starter nå med vanlig adapter, er DATA'n inne på HD'n ødelagt? Eller er bare strømmottaket ødelagt? Er det mulig å fikse den i så fall å late som ingenting er skjedd? Grunnen til at jeg brukte bærbar PC'ns adapter var stress. Fulgte ikke med at jeg putta inn BærbarPC'ns adapter. HD'n blinka litt og stoppa. Når jeg prøver å starte HD'n (med riktig adapter selvsagt), blinker den i 1ms. og jeg kan så vidt høre en svak lyd inne i HD'n... Hadde jeg bare tatt noen sekund ekstra. ... Det som er skikkelig surt, er at jeg har lagra ALT arbeidet som jeg har gjort... ... planla faktisk å BACK'e up alt samme dag... ... Er skikkelig bekymra... .. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg hadde umiddelbart prøvd å montere harddisken inne i selve maskina mi. Er du skikkelig heldig, er det bare kontroller/strømforsyning til det eksterne HD-kabinettet som har gått i dass, og selve harddisken funker fortsatt. Prøv det du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå