crapgame Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 greide seff å være så uheldig at jeg kom borti skjermkortet med en skrutrekker når jeg drev å satt sammen maskinen dette ble skjebnesvangert å nå er det kunne et fakka bilde jeg sitter igjen med. noen som vet om det går ann å få fiksa dette eller må jeg kjøpe nytt? hvis jeg må kjøpe nytt skal jeg ha samme shappire 9800pro, men nå ser jeg at det finnes en Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128-bit og en Shappire Radeo 9800pro er det stor forskjell på disse? hvem bør jeg velge ev. er det andre som ligger rundt den prisklassen som er bedre? takker for all hjelp. sitter her med en ubrukbar pc og bare sorg. mitt fine skjermkort Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 greide seff å være så uheldig at jeg kom borti skjermkortet med en skrutrekker når jeg drev å satt sammen maskinen dette ble skjebnesvangert å nå er det kunne et fakka bilde jeg sitter igjen med. noen som vet om det går ann å få fiksa dette eller må jeg kjøpe nytt? hvis jeg må kjøpe nytt skal jeg ha samme shappire 9800pro, men nå ser jeg at det finnes en Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128-bit og en Shappire Radeo 9800pro er det stor forskjell på disse? hvem bør jeg velge ev. er det andre som ligger rundt den prisklassen som er bedre? takker for all hjelp. sitter her med en ubrukbar pc og bare sorg. mitt fine skjermkort Hva mener du med "kom borti" ? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hvis jeg må kjøpe nytt skal jeg ha samme shappire 9800pro, men nå ser jeg at det finnes en Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128-bit og en Shappire Radeo 9800pro er det stor forskjell på disse? Kjipt at det ikke funker mer da Når det gjelder det 128-bits kortet bør du holde deg langt unna! Sapphire har fått mange mot seg etter at de lanserte de 128-bits 9800-kortene som 9800Pro. De har vesentlig lavere ytelse enn 256bits kortene, og er heller ikke særlig billigere. Jeg ville gått for et msi 9800 pro, eller andre kort som har XT-kjerne, for de kan da moddes til 9800XT-kort Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 9800 pro fra powercoloer er vell detr beste i ytelse i forhod til pris Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 når jeg skulle klipse på det var fingeren min for stor å jeg trengte noe mindre så jeg var idiot å tok en skrutrekker, men den var hard og skrutrekkeren skled å traff skjermkortet å når jeg ser på det ser jeg en veldig veldig veldig lite merke kan knapt sees. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 ingen flere som vet er desperat. seff har ingen butikker det på lager heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå